torstai 10. lokakuuta 2013

it's time to move on

Kukaan tuskin käy barrikadeille, jos sanon suoraan, että tämän blogin aika on ohi. 
Syy numero yksi on se, että olen kasvanut tästä blogista ulos jo aikoja sitten. Tahtoisin tehdä blogia vähän eri otteella, mutta tuntuu vaikealta päästä irti vanhoista maneereistaan, kun alla on kolmen vuoden postaushistoria. 

Toinen syy on se, että Iida tuskin tulee jatkamaan enää täällä. Minusta taas tuntuisi tosi hölmöltä jatkaa yksinäni samassa osoitteessa, koska T-banan oli ennen kaikkea meidän yhteinen blogi ja projekti. Mulla on vähän sellainen fiilis, kuin asuisin talossa, jossa joku olisi kuollut. 

Kuitenkaan mä en halua lopettaa, vaan motivaatio tätä touhua kohtaan on enemmänkin kasvamaan päin! Haluaisin tehdä tarkemmin rajattuja, eheämpiä postauksia ja ilmaista itseäni vapaammin kuin mihin olen tämän blogin kautta viime aikoina pystynyt.

Nyt omia postauksiani taaksepäin katsoessa näen tämän blogin jonkinlaisena kasvukertomuksena - kolme vuotta sitten olin 15-vuotias identiteettiään etsivä, vasta lukiotaan aloitteleva kakara. Tämä blogi seurasi mukana koko lukioajan, aina ekasta puurojuhlasta wanhoihin ja lakkiaisiin asti. Nyt, kun lukio on ohi ja mun elämässä on alkamassa uusi vaihe, tuntuu että myös blogirintamalla on aika siirtyä uusiin kuvioihin, mihin uuden blogin nimikin viittaa. 
Kiitos tuhannesti kaikille meidän juttuja seuranneille ja kommentoineille - olette kaikki ihan huipputyyppejä! :-) Toivottavasti nähdään uuden blogin puolella. 

2 kommenttia:

  1. voieii :c no onneks jatkat toisessa blogissa!

    VastaaPoista
  2. :D juu siellä mennään jo kovassa vauhdissa!

    VastaaPoista