keskiviikko 11. syyskuuta 2013

lately

Tässä ois nyt aimo pläjäys mun puhelimen kätköistä kaivettuja kuvia! Oikeastaan mun on pitänyt laittaa niitä jo useamman kuukauden ajan, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan...
1. Eddy! 2. Tukka ponnarille ja haalarit jalkaan = mun koko kesän univormu. 3. Tais olla kesän ekoja uimakertoja! 4. Ihan jees auringonlasku...
1. Kevään risteilyltä! Syötiin buffetissa ihan ratkeamispisteeseen asti, mutta mun oli saatava vielä lopuksi jätskiä. Vaikka ei tekisikään enää mieli mitään muuta, niin jätskille on aina tilaa.... 2. Lakkasin samoihin aikoihin kynnet kultaisiksi, hih!
Taannoinen lenkki. Keskityin nappailemaan kuvia näteistä maisemista huomaamatta tota taustalla olevaa uhkaavan tummaa taivasta.... Viiden kilsan ja juuri tuon neljännen kuvan ottamisen jälkeen alkoikin kunnon kaatosade, joka kasteli mut ihan läpimäräks. No onneks kotimatkalla kerkes kuivua...
Minä, Iida ja Tykkimäki!
1. Olin pari viikkoa sitten viikonlopun leirillä ja sovittelin innoissani cappia. Mä oon haaveillut sellasesta pelottavan paljon... Haluun!! 2. Noissa purkeissa syntyy kuulemma mustikkajuomaa. 3. Käytiin sienessä! 4. Swaaaaaggg.
Tallinna! Ja toinen, cappia suurempi pakkomielle: mun on PAKKO saada tennarit. Varrettomat. Punaiset. Mieluiten Vansit. Mutta pitäis säästää buuh... :( Sitä paitsi Vanseja ei tunnu löytävän mistään!
1. Tää juttu niin kertoo musta :( 2&3. Muuan Hevosurheilu-lehden kansi herätti mussa ja Iidassa poikkeuksellisen paljon riemua! 4. Sapuskaa ajoilta, jolloin jaksoin edes vähän panostaa ruokailuuni sen sijaan, että saisin 80 prosenttia ravinnostani työpaikan taukohuoneen antimista......
Matkakuumetta havaittavissa?? Ja postiluukusta kolahti mun toinen stipendilehti, Maailman historia :D
Töissä!
Käväsin Iidan ja Alicen kanssa Ikeassa syömässä maanantaina! Ja Iida tuli samalla tänne jee :--)
Tänpäivänen lenkki! Mansikanmakuinen lisäproteiini on muuten kamalinta ikinä...... En tuu varmaan koskaan saamaan sitä loppumaan :D En tajua miten onnistuin ottamaan hyllystä väärän maun! Noh, onneksi pinkki shaker vähän piristää!

Että sellasta tällä kertaa! Tajusin ainakin, että voisin koittaa muokata kuvia vähän monipuolisemmin haha :D Nyt taitaa olla parempi hiipiä nukkumaan, yleensä olen tähän aikaan jo visusti unten mailla!

4 kommenttia:

  1. Miulla kans oli kesällä tuo ruokavalio työpaikan taukohuoneen antimet + ehkä yksi leipä koko muuna päivänä :--D olin ite prisman kassalla :) ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha feel you! :D Ja jee ollaan sit oltu molemmat Osuuskauppa Suur-Savon leivissä (kirjaimellisesti) XD

      Poista
  2. miks haluut capin? eihän sellanen ees sovi sun tyyliin... :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No just siks XD kaikki tutut sanoo samasta asiasta, yyh! Musta se näyttää kivalta ja haluun hatun, mutta koska se ei sovi mun muuhun olemukseen niin oon jättäny hankkimatta :(

      Poista