torstai 5. syyskuuta 2013

i can't tell where the journey will end

Vaikka blogissa onkin hiljaista niin mä olen elossa! Vaikka flunssa painaakin päälle (oon ihan hämmentyny - ei mulla koskaan oo edes nuhaa?!) ja välillä tuntuu että teen hidasta sosiaalista kuolemaa, haha. 

Viikonloppuna tuli käytyä Tallinnassa ja muuten aika on kulunut lähinnä töiden parissa. Nyt syyskuun alettua mua on ilahduttanut tuo kuudennessa kuvassa esiintyvä näky postilaatikossani - ja oon lukenut stipendi-Hesarini asiaankuuluvalla hartaudella! Kamalan pitkään en kerkeä tilauksestani täysipainoisesti nauttimaan, ja siihen puolestaan nokkelimmat löytänevät selityksen alimmasta kuvasta. Huhhuh kohta se on menoa se!!

11 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia! :3

    Mistä biisistä toi otsikko on? Kuulostaa niin tutulta mutta en vaan saa päähäni mistä se on! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. avicii - wake me up :)

      Poista
    2. Kiitos! Ja avulias ano vastaskin jo biisikysymykseen :-)

      Poista
  2. mihis päin aasiaa oot lähössä? kuin pitkäksi aikaa?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaakkois-Aasiaan Iidan kanssa! Ja vajaat pari kuukautta ajateltii siellä viettää :D !

      Poista
    2. oh waau, siistiä! mäkin oon lähdössä reissuun, 5kk olisi tarkoitus olla ja lentolippu thaimaahan ostettu. sieltä sit etiäppäin! :-))

      Poista
    3. Makeeta! Meillä on kanssa lentoliput Bangkokiin, millon sä lähet reissuun? :-)

      Poista