sunnuntai 18. elokuuta 2013

tykkimäki jee!

Tässä ois parit kuvat mun ja Iidan taannoiselta Tykkimäki-reissulta! Oli kivaa, vaikka sää ei ollutkaan mitä parhain ja huvipuistokävijöiden keski-ikä huiteli siinä seitsemän vuoden paikkeilla. No, ainakin syötiin hyvin, kiljuttiin laitteissa ja siliteltiin eläimiä - day well spent!
Aloin miettimään, että mun arki on nykysin aika erilaista kuin vaikka vuosi sitten. Koulunkäynnin, koneellaolon ja teatteriharrastuksen sijaan mun päivät koostuu nykyisin töistä, liikunnasta ja paikallisessa istumisesta. Ja ihan vähän aikaa sitten mä inhosin baareja... Tuntuu että mulla on joku valtava elämäntapa-analyysi jatkuvasti meneillään, haha! No, nykyinen elämä passaa mulle aivan mainiosti - mutta silti en pane yhtään pahakseni, että 85 päivän päästä saan heittää sillekin hyvästit ainakin joksikin aikaa, woo!!

5 kommenttia:

  1. tää blogi on muistuttaa jotain ylä-astelaisten blogia... voisitte kehittää tästä vähän tasokkaamman mikäli haluutte vaikuttaa ikäisiltänne :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho toi on ei kuulu väliin D:

      Poista
    2. XDXDDD sori mut ei kiitos, yläaste4ever ja ainii yläaste on ilman väliviivaa

      Poista
    3. :D Mä tiiän kyl et tän blogin tasosta ei voi ees puhuu... Mut elämä menee eteenpäin ja tähän blogiin panostaminen ei tunnu lainkaan tärkeeltä, kun aika menee lähinnä töissä ja kaikessa muussa... (Fiksuimmat onkin jo jättäny uppoavan laivan haha) Mut mä uskon että mun henkinen kypsyys on paljon muusta kiinni ku tän blogin tasosta :D

      Poista
  2. susanna voi varmaan tarkentaa millainen on tasokas blogi

    VastaaPoista