lauantai 6. heinäkuuta 2013

valokuvaseinä

Mun kämpän seinät on huutaneet tyhjyyttään koko täällä olon ajan, ja vihdoin sain tehtyä asialle jotain! Samalla kun tilasin kuvia Iidan synttäriyllätyskansiota varten, teetin mun lempparivalokuvia parin viime vuoden ajalta, ja laitoin niitä seinää koristamaan! Ehkä laahaan vähän jäljessä tän jutun kanssa, mutta ainakin seinällä on nyt paljon kivoja muistoja ilman sen suurempia naulaus- tai porausoperaatioita. Jee!

Kun multa kysellään kuulumisia, vastaukset taitaa toistaa itseään aika lailla. Mitäs tässä töissä. Huomenna vapaata. Oon uinu ja käyny lenkillä ja tehny lämpimiä voileipiä ja syöny koko pellillisen kerralla ja lukenu kirjaa. Eipä siinä, arjesta mä juuri nautin! Niin että mikäs tässä.

4 kommenttia:

  1. voii ihania kuvia ja superkiva toi seinä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!! :D Näin vähän jäljessä...

      Poista
  2. Hehee, ei ollu mulle ylläri että sä söit koko pellillisen kerralla.. :)

    VastaaPoista