keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

sä oot hiljainen ku maaseutumaisema


1. Iida toi mulle Puolasta tuliaisina supermakeita sormuksia! Toivottavasti ensi reissulta sen ei tarvitse tuoda mulle mitään, vaan ollaan matkoilla yhdessä (:
2. Tuliais-, yo-lahja- ja stipendikirjoja! Päällimmäisen kanssa oon jo hyvässä vauhdissa, enkä malta oottaa että pääsen lukemaan lisää kirjoja, nyt kun kerrankin on siihen aikaa!
3. Istuttelin kirjoitusten loputtua IKEA:sta viime kesänä ostetut yrtinsiemenet ja nyt ne alkaa olla jo aika hyvissä mitoissa!
4. Tehtiin Jennan kanssa E.L.F.-tilaus kun siellä oli -40% alennus, ja mulle tuli noi vikan kuvan jutut. Vielä en oo kauheasti ehtinyt kyllä testailemaan...
5. Kotiuduin just riparilta ja kivaa oli taas! Siitäkin lisää kuvia sitten lähiaikoina, mulla tuntuu olevan hirveästi julkaisematonta matskua - mikä onkin toisaalta ihan hyvä, sillä pudotin ja rikoin eilen mun 50-millisen objektiivin............... Toistamiseen. :(

4 kommenttia:

  1. Kerro sit millasia noi ELF-meikit on! Koska oon kuullu että ne on suht hyviä vaikka ne onkin aika halpoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu koitan muistaa kertoa! Mineraali-silmänpohjustusjuttu ja toi ruskea geelisilmänrajaus on ollu parin käyttökerran perusteella ihan toimivan olosia ja poskipunaa en oo kerenny vielä testata :) Ja Jenna tykkäs vissiin tosta huulipunasta, vaikka siinä ehkä oli pikkusen hassu rakenne!

      Poista
  2. Moi Julia! Tiedät varmaan kuka oon! :D Nyt sit aloin seuraamaan tätä teidän blogii! En keksi nyt mitään muuta järkevää kirjotettavaa, halusin vain ilmaista itseni että tiedät että minä olen täällä! :D Sunnuntaina nähdään!
    T. Annika!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee hauskaa :D Ja juu siellä nähtiin!

      Poista