torstai 16. toukokuuta 2013

so take another breath / puola vol. 1

Moikka pitkästä aikaa, Iida tässä! (-: Palailin tossa tosiaan Puolasta vähän aikaa sitten, ja pääsykokeisiin lukemiset on jäänyt aika vähälle erinäisten syiden takia! (lue: laiskuus ja työt) Puolakuvia mulla riittää vielä pitkäksi aikaa, ja Auschwitzille omistan kokonaan oman postauksen, koska musta olis outoo laittaa sieltä otettuja kuvia vähän sinne tänne. Matka oli ihan mieletön kokemus, opin paljon uutta ja mulla sytty sellai pakottava matkakuume enkä ois millään halunnu koneenvaihdon jälkeen jättää Berliiniä taakse. Oonkin miettinyt, että jos mulla nyt on välivuosi edessä, niin haluun ehdottomasti mennä ja nähdä muutakin kuin Suomen talvipakkaset. Puolasta kerron varmasti vielä lisää, mutta näin tiivistettynä voisin todeta, että neljään päivään mahtui itkua, naurua, ihmettelyä ja kiitollisuutta siitä, että on saanut mahdollisuuden osallistua näin vaikuttavalle kurssille!

6 kommenttia:

  1. Missä päin Puolaa olit? :) + Auschwitz on ihan karmee paikka. Hyi, ei enää ikinä mulle sitä reissua. Ja tän postauksen takia mulle tuli kauhee ikävä Puolaan :( Se vaan on niin ihana paikka ja sieltä löytyy niin ihania ihmisiä! Minullakin on siellä mm. ihana host-perhe ja monia kavereita :)

    VastaaPoista
  2. Vähän kivoja kuvia, varsinkin toi symppis pikkuauto! :P

    VastaaPoista
  3. Sairaan upeita kuvia !! Tosi kivasti muokattu (:

    -Iina

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia Iida!! <3 ps. mä voin ens kerral lähtee sun matkalaukkuun mukaan salamatkustajaksi :)

    VastaaPoista
  5. HEHE toi jätskitikku... :D

    VastaaPoista
  6. Ihan älyttömän ihania kuvia!!:)

    VastaaPoista