torstai 4. huhtikuuta 2013

many days fell away with nothing to show

Mitä, Iidan postaus????? Mitä tapahtui mulle ja mun en-ehdi-koskaan-postaa-oon-huono-ihminen-asenteelle? Okei joo, tuskin pääsen laiskan postaajan leimasta eroon enää koskaan, mut hei tässä oon ja kevät tulee, no hard feelings eihän? (: Musta on inhottavaa kuvata ja kirjottaa pakosta, ehkä ymmärrätte mitä tarkotan!

Kirjotukset on ohi, vihdoin ja viimein, ja hyvinhän ne ainakin alustavien mukaan on mennyt, toivottavasti pysyis suurin piirtein samoina lukemina lopullisetkin pisteet. Oli mahtava tunne kun sieltä salista pääsi viimeisen kerran astelemaan ulos, sellanen outo vapautunut fiilis, ehkä jopa sellanen et on jotain saavuttanut!

Seuraavat kuukaudet meneekin mulla pääsykoekirjan, tulevaisuusahdingon, holokaustiin perehtymisen ja kesätöiden parissa. Ens viikolla ois vuorossa abiristeily, ja mä kliseisesti toivon että Tukholmassa paistaa aurinko ja tuoksuu keväältä. Ehkä jopa villiinnyn ottamaan kuvia, kamera kun on huonon asenteeni takia lähinnä pölyttynyt milloin missäkin ja alkaa surettaa sen puolesta.

Tänään näin Marria suklaakakun merkeissä (ks. ylläolevat kuvat!!) ja oli kyllä time well spent! Onneksi Marri handlaa noi leipomishommat tosi hyvin niin lopputulos oli oikein onnistunut. (: Jea, ehkä tää sosiaalinen elämäkin normalisoituu kirjakasojen katoamisen myötä.

ps. isa toi salaperäisesti hengaileva joululahja on sulle, come and get it :D

4 kommenttia:

  1. Mitäs hait opiskelemaan jos saa kysyä? + ai että kun alkoi tehdä mieli jotain suklaista :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saa kysyä! (: helsingin yliopiston valtiotieteelliseen tiedekuntaan ja jyväskylän yliopistoon valtio-oppia, hissaa ja ruotsia :D saa nähdä meenkö jyväskylässä kaikkiin pääsykokeisiin mutta tulipahan ainakin haettua (: ruotsiin oon kans hakenut opiskelemaan kansainvälisiä suhteita ja muuta tällasta! ja haha suklaanhimo iski mullekin kun katoin tän postauksen kuvat kertaalleen läpi! (-:

      Poista