sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

kanoja ja kaahareita


Autoilu on hurjaa! Oman auton tosin ajattelin hankkia lähempänä sitä, kun olen 30 vee kotiäiti Klaukkalasta. Sitä odotellessa on kuitenkin kiva ylläpitää ja kehittää ajotaitoja, joten oonkin tosi iloinen, kun sain auton käyttööni! En oo tosiaan syntynyt ratti kädessä, mutta harjoittelemallahan sitä oppii - koittakaa kestää, kanssa-autoilijat...

Kuluneella viikolla olen myös päässyt morjestamaan kuvissa näkyviä kaakattajia, jotka oon viimeksi nähnyt ihan pikkutipuina, hii! Sitten kun oon hommannut sen omakotitalon Klaukkalasta ja auton, niin haluan munkin pihalle pari kanaa ja pupuja ja pari kissaa sohville makoilemaan.

2 kommenttia:

  1. Haha, täällä kirjottelee tyttö Klaukkalasta :) Mites Klaukkala kiinnostaa niin paljon asua? Eihän tässä haittoja ole, ihan kyllä kelpo lapsiperheelle, kun on niin rauhallinen paikka sinänsä :) Missä asut nyt?
    Ja mullakin on Canonin 500D, onko sulla kans ongelmia videokuvauksen kanssa, että keskeyttää, jos ei pitkään aikaan säädä mitään esim. tarkennusta tai zoomia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no itse asiassa Klaukkala vaan tuli ekana mieleen :D Mut ei se kai hullumpi paikka oo! Asun Mäntyharjussa :)

      Mä käytän tosi harvoin videokuvausta, mutta ei oo tapahtunut tollasta ainakaan niillä kerroilla :O

      Poista