tiistai 5. maaliskuuta 2013

lakkaa uskomasta muistoihin

Orastava kevät kuulemma päättyi ennen kuin ehti alkaakaan, mutta mun elämääni aurinko tuntuu jääneen. Lukeminen on luistanut hyvin kirjaston lukusaliin muuton jälkeen, kuntosalilla ei tunnu enää ihan siltä kuin otsassa lukisi "onneton noviisi" ja lukio on ihan lopuillaan!! 

Sen sijaan baarikulttuuri ei vain edelleenkään iske. Ei taida olla ihan mun juttu, jos ensimmäisen puolituntisen jälkeen tekee mieli lähinnä mennä vessaan pelaamaan Monsterit Oy -peliä... No, ehkä on ihan sallittua, että nautin enemmän Iidan kanssa puhutuista maratonpuheluista (4 tuntia, uus enkka!!!) ja pizzan leipomisesta kuin epämääräisestä pään nytkyttelystä hittibiisien kummien remixien tahtiin, mitä baarissa käyminen mun tapauksessani yleensä tarkoittaa.

5 kommenttia:

  1. täytän kans 18 loppukuusta ja jotenki musta tuntuu ihan käsittämättömän typerältä ajatuskin siitä et voisin tepastella baareihin jo sillon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sama tunne edelleen... :D Melkein päivittäin tuntuu edelleen oudolta ajatella, että mä voin tehdä ihan mitä tahansa nyt kun toi maaginen ikä on saavutettu!

      Poista
  2. oot hei ihan mun sielunkumppani!! miä oon mun täysi-ikäistymisen jälkeen käyny vaan 2 kertaa baarissa (tai sellasessa missä tanssitaan yms..) ja ei kaduta yhtään etten oo käyny useemmin!! jostain syystä kaikenlainen muu tekeminen vaan vetoaa muhun enemmän! ihana kuulla etten oo ainoo tällain "tylsimys" :--))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon kyllä niiiiin kokeneempi, oon käynyt kolmesti! :D Ei se vaan sytytä alkuunkaan, mieluummin mä nään kavereitakin jonkun kotona kuin baarissa, jossa musiikki peittää alleen kaikki kömpelöt keskustelunyrityksetkin... Ollaan yhdessä tylsimyksiä, se on ihan kivaa! :)

      Poista