keskiviikko 20. helmikuuta 2013

so keep your head up keep your love

Toi mun kahden kuvan penkkarikollaasi + yksinäinen hattukuva ei taida oikein painia samassa sarjassa Julian penkkaripostausten kanssa, mutta yritys on tärkein. :-D Mulla ei tosiaan ollut kamerassa kuin palkki akkua jäljellä ja pelkäsin liikaa kameravahinkojen puolesta, joten Nikon jäi kiltisti kaappiin odottelemaan alasaliriehumisen, penkkarilaulujen ja rekka-ajelun ajaksi. Keksittiin Kristan kanssa toi Mario&Luigi-tiimipukeutuminen vasta päivä vai kaksi ennen penkkareita, mutta toimihan toi sitten paremmin kuin hyvin, vaikken tiedä et miten noi kävi yhteen meijän koulun sirkus-teeman kanssa. :-D Mutta niin tosiaan, abit kannettiin kaiken koululla juhlimisen jälkeen rekkoihin "sirkus lähtee pellet jää"-mantran kaikuessa taustalla, Luigin kantoi sisukas, ehkä paikoitellen kärsivältä näyttänyt joukkio. (-: Rekassa oli ihan mahtavaa ja kettukarkit piti lämpimänä sillon kun piti odotella muita rekkoja ja olis muuten tullu kylmä! Espalla heitettiin siis muutama kierros ja oli ihanaa huomata, että ihmisistä tulee niin iloisia kun niille heittää karkkia rekan lavalta!
Ja kaiken penkkarihumun keskeltä oli tietenkin ihana herätä taas arkeen ja kurkkukipuun, joka ei oo muuten vieläkään lähtenyt kokonaan pois! Oon ollu omasta mielestäni jo ihan tarpeeksi kipeenä tän vuoden osalta kun ennen enskariviikon loppuja teatteriesityksiä (tuolla ylempänä oli muuten meidän käsiohjelmasta kuva!) mua tuli kiusaamaan hyvin paljon noro-virusta muistuttava oksentelukuumetauti. Onneksi mulla on uusi kaveri Aspirin, joka ainakin lupaa yrittää helpottaa kuumetta ja päänsärkyä niin ehkä tää nykyinen tauti lähtee joskus pois... Noh, sujuuhan tää kirjoituksiin lukeminen näinkin. Viimeisessä kuvassa vähän osviittaa siitä millaisen päähänpiston sain eilen ruotsia lukiessani ja voi kyllä, mun huone on kohta täynnä tollasia. En tiedä pitäiskö olla enemmän huolestunut siitä, että luulen noista olevan jotain apua vai siitä, että ylipäätään teen tollasia. :-D Kuuntelut tuntu kuitenkin menneen sen verran hyvin, että eiköhän ne motivoi mua ainakin tän lomaviikon lukemaan muutenkin kun noiden lappujen avulla. En siis oo vielä päässy alustavia pisteitä kattomaan, mutta mitä nyt vertailin netistä löytyneisiin oikeisiin vastauksiin niin ei tullu vielä pettymyksiä. (:

Sellasta mulla, unohdin varmaan kertoa puolet siitä kaikesta mitä alunperin halusin kertoa, mut ehkä mä selviin, ja te pääsette huokaisemaan helpotuksesta. (-: Mulla oli muuten työhaastattelu tässä ihan vähän aikaa sitten, pidetään pliis peukkuja mulle että tärppäis! Ja kanssa-abiturienteille paljon tsemppiä lukemiseen!

2 kommenttia: