tiistai 8. tammikuuta 2013

2012 part 2


Heinäkuussa olin riparilla ja rippijuhlissa, värjäsin tukan kokeilumielessä punaiseksi ja matkustin stipendimatkalle Grännaan (joka on kaunein paikka, jossa olen koskaan ollut!). Syksyllä taisin lukea historiaa vähän turhan kirein hermoin, mutta siitä selvittyäni aloitin ja lopetin lenkkeilyn, risteilin, täytin 18 ja jammailin Iidan kanssa joulukuusen äärellä.

Jos vuodesta 2012 pitäisi vielä jonkin sortin loppukiteytys tehdä, niin se ei ollut suurten muutosten vuosi (siinä määrin kuin edeltäjänsä oli, tai nykyinen tulee olemaan. En muuttanut, kokenut suurta hengellistä heräämistä tai hypännyt benji-hyppyä. Sen sijaan opin todella tykkäämään itsestäni. Mä luulen, että se riittää!

Hyvä oli vuosi, ja tän postauksen myötä sanon sille lopullisesti heipat. Nyt keskityn täysillä vuoteen 2013 - keskittykää muutkin!

4 kommenttia:

  1. Mä niiiin RAKASTAN tät blogii, ja noit oranssei hiuksii ;-) ♥

    VastaaPoista
  2. julia miten meikkaat sun kulmat tollasiks vai onks ne tollaset luonnostaan? :)

    VastaaPoista
  3. Sudin niihin Goshin paletin (tämä) geeliä ja sen jälkeen laitan tota vaaleinta sävyä! Mulla on luonnostaan suht tummat kulmat, niin lähinnä täytän puuttuvia kohtia :)

    VastaaPoista