perjantai 7. joulukuuta 2012

7/24

Äiti oli käynyt kehityttämässä yhden keväisen filmirullan, jonka olemassaolon olin jo ihan ehtinyt unohtaa! Positiivinen juttu oli että sain kuvat myös cd:llä, jeee. Tällaista matskua siis, aloin fiilistelee näitä katsellessa keväistä Hakaniemeä ja Kallio-kämppää, eihän sitä tiedä jos vaikka palailen vielä niille seuduille.

Ahdistaa muuten vähän (lue: ihan sikana) kun en tiedä mitä haluaisin opiskella ja missä. Hassua, että tasan kaksi vuotta sitten mä olin jo päättäny itelleni ammatin ja olin jotenkin varma tulevaisuuden suhteen ja nyt ihan hukassa. :-D Tiedän kuitenkin suurin piirtein millaset jutut mua kiinnostaa, mutta äh. Mihin mä lopulta haluan erikoistua ja missä? Oon viihtyny Helsingissä superhyvin ja ei musta ois paha juttu asustella täällä jatkossakin, mutta toisaalta ois kiva nähdä maailmaa. Opinto-ohjaajan kanssa puhuttiin jatko-opiskelusta Briteissä, Ruotsissa, ehkä jopa Saksassa. Saa nyt nähdä mihin päädyn vai päädynkö minnekään. Ehkä mä pidän välivuoden ja lähen kiertää maailmaa filmikameran kanssa.

2 kommenttia:

  1. Välivuoden pitäminen on erittäin järkevä ratkaisu, jos ei ole varma siitä mitä haluaa! Muutenkin saa aikaa miettiä asioita. Ei kuitenkaan oo järkeä lähteä opiskelemaan sillee, että joo no haluan jonnekin opiskelemaan niin haenpa tuonne ja tänne ja sitten kun pääsee sinne kouluun niin tuleekin se tunne, että mitä helvettiä mä täällä teen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kommentista, viisaita sanoja! (: samanlaisia ajatuksia oon pyöritelly päässä ja haluisin olla varma siitä mitä haluan enkä vaa olla sillee et joku juttu ois ihan kivaa! ja eihän välivuosi missään nimessä turha ois, ehk sellanen oikee breikki sais ajatuksetkin selkenemään!

      Poista