tiistai 4. joulukuuta 2012

4/24


Kuten mainitsinkin, tänään tehtiin retki Studia-messuille! Jos paikallaolleet näkivät homssuisen tytön metsästämässä silmät kiiluen suklaakonvehteja, se olin todennäköisesti minä. Messuilta selvittyämme käveltiin sisään ensimmäiseen eteensattuvaan ravintolaan, jossa kuvat on (yllättäen) napsaistu! Jos ei kaupoilta tarttunut mitään mukaan, niin ainakin messuilta on paperikassillinen erilaisia koulutusesitteitä. Ja kuulakärkikyniä, niitä kun ei voi olla koskaan liikaa! 

(Joskus tallettelin kahtakymmentä kuivahtanutta kuulakynää, ja sitten kun vihdoin olin heittämässä niitä pois, Joel halusi säilyttää ne?!? Silloin kun luulen olevani outo, muistan mun pikkuveljen...)

8 kommenttia:

  1. haha en onneks ollu ainoo, jota kiinnosti nappailla niitä karkkeja :D kivoi kuvia kans:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. et tosiaankaan, karkit ne siellä pääasia oli (kynien lisäks) :D ja kiitos!

      Poista
  2. Kävelit vastaan studiamessuil ja sit vaa jäädyin ku en uskaltanukaa sanoo mitää :( oisin moikannu ja kertonu et sul on ihan sika kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh, oisit vaan tullut! mä kun oon ehkä maailman vähiten pelottava ihminen :D mut kiitos silti hirveesti!!! :--)

      Poista
    2. ^ Niin totta:D:D Mua vähän tai aika paljonki harmitti ku unohdin kokonaa karkit ja säntäilin vaan niiden esitteiden perässä:( vau ihanii noi Helsinki-kuvat:)

      Poista
  3. Ai että kun tulee ikävä Helsinkiin :(

    VastaaPoista