lauantai 15. joulukuuta 2012

15/24

Lahjanantajana oon aika huono, mutta sitäkin parempi lahjatoiveiden keksijä! Tykkään kyllä pakettien miettimisestä ja suunnittelemisesta, mutta monesti päädyn hätäpäissäni ostamaan aika lailla kauheita lahjoja. Tänäkin vuonna olen pähkäillyt lahjoja lokakuusta asti, mutta siltikään en ole saanut hankituksi mitään...

No, käytin kuitenkin muutaman tunnin lahjahaaveiluun, ja väsäsin omasta toivelistastani kollaasinkin! Tai no, ostoslistahan toi periaatteessa enemmän on, sillä aika monta noista jutuista hankkisin kyllä ihan itsekin... Ehkä joku yhtä myöhäinen saisi tästä jotain lahjainspiraatiotakin?


1. Kirjat on aina hyviä lahjoja! Mä olen alkanut haaveilemaan hyvästä arkikeittokirjasta, sillä alan kyllästyä nettiohjeiden kaiveluun ja mun vanhaan köksänkirjaan... klik
2. En oikein tykkää mun nykyisistä astioista. Joku kiva muki on aika klassinen lahjaidea, mutta mä ainakin tykkäisin kovasti! klik
3. Valoherätyskello saisi mut varmasti nousemaan pirteämpänä talviaamuisin, näin mä ainakin kovasti uskon! Lisäksi tässä vempeleessä olisi radio, ei tarttisi aina itse hoilotella :D klik
4. Olen haaveillut jo puolisen vuotta paksuhkosta kiharrinpuikosta, sillä sukka- ja suoristusrautakiharat on niin vaivalloisia. Tän mä kyllä aion vielä hankkia! klik
5. Kynsilakat kuuluu myös niihin juttuihin, joista haaveilen jatkuvasti, mutten koskaan raaski ostaa. Eniten himottaisi kunnon glitteröverit ja toisaalta neutraalinsävyiset cremelakat! (Ja myös mattapäällyslakka ja pikakuivattaja ovat kuuluneet mun ostoslistalle jo pienen ikuisuuden...)
6. Puhelimenkuoret on älypuhelimen omistavalle varmasti mieluinen lahja! eBaysta ja Etsystä löytyy paljon erilaisia, joskaan enää ei taida jouluksi keretä! klik
7. Kosmetiikkaa on aina kiva saada! Esimerkiksi vartalo- ja hiustuotteet on aika hyvää lahjamateriaalia. Noi kuvan tuotteet taidan tosin ostaa ihan itse, kunhan rahatilanne sallii.
8. Tämäkin kuuluu enemmän siihen ostoslista-kategoriaan, mulla ei nimittäin vielä vuodenkaan jälkeen ole eteisessä lamppua. Tämä komistus voisi tulla mun olkkariin ja vanha lamppu taas sinne eteisen puolelle! klik

Tällasta kökköpostausta tällä kertaa, ja huomenna ohjelmassa olisi Helsingin-päähän reissaaminen! Toivottavasti ehtisin saada ne joululahjaostokset hoideltua, ja vieläpä onnistuneesti...

4 kommenttia:

  1. voin suositella tota remington pearl wandia! ihana kapistus, saa arkikiharat alle viidessä minuutissa, juhlakiharoihin menee ehkä se kaheksan. Ja siinä tulee vielä semmonen hanska mukana nii ei sormet pala :----)

    VastaaPoista
  2. Pearl wand saa myös multa kyllä ihan kaiken rakkauden ja suositukset ja todellakin on hintansa haukkunut! :) 32e aikoinani siitä maksoin ja kovasti enemmän hiukset on tykänneet tuosta kuin suoristusrauta- tai piipparikiharoista, koska toi ei polta latvoja ja muutenkin tulee kiharat tosi nopsaan. Mun suoristusraudasta ei saa vaihdettua lämpötilaa koska halppis ja vanha mutta tossa saa, ja mulle itelleni tuleekin ihan jeesit ja hyvin pysyvät kiharat oikeilla tuotteilla jo 140C:) Tolla on kans helppo kihartaa esim ponnarii tai jotai mikä on piipparil ihan sikavaikeeta. Hanki tuo, elämäsi helpottuu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos suosituksista! Oon kuullut tosta Pearl wandista tosi paljon hyvää, ja sen mä meinasin hankkia! Mietin vaan, että onko Pearl wand ja Pearl CI-95 jotenkin toisistaan poikkeavat, muuten kuin kokonsa puolesta (vai onko ne edes eri tuote...:D)? Kun haluaisin ehkä vähän isommat kiharat, niin mietin että onko Pearl wand vähän turhan ohut niitä varten. D:

      Kiharoita tosiaan jaksaisi vääntää "vähän" useammin, jos niiden teko ei kestäisi puolta tuntia :D Ää, pakko toi on saada!

      Poista
    2. Ei kun oho, tarkoitin sittenkin tota Pearl pro CI9532:ta... :D

      Poista