perjantai 14. joulukuuta 2012

14/24

Tässä tällanen joskus kauan kauan sitten blogiin heitetty blogihaaste, johon päätin hiljaisen perjai-illan kunniaksi tarttua. (-:

1. Sano syitä miksi sinulla on syytä olla onnellinen tänään.
Viikonloppu alkoi ja siitä on tulossa oikein kiva! Mun kaverit on ihania, mulla on tarpeeksi teetä kaapissa ja woah, keittiön kaktukseen on tulossa kukka. (-:

2. Mikä on paras kesäherkku?
Rakastan mansikoita ja lakritsijäätelöä! Samaan annokseen ne ei tosin ehkä sovi. :-D

3. Kaunein paikka missä olet käynyt?
Näitä on vaikka kuinka, mutta ekana tuli mieleen Praha. Kannattaa käydä tsekkaamassa!

4. Mihin asioihin olet koukussa?
Valokuvat, kamera, tietokone, puhelin, muumimukit, kahvi, kesäisin aurinkorasva.. Tänään just mietin, että mun on ehkä pakko lukita tietokone jonnekkin kaappiin ennen kevään kirjoituksia ettei houkutus käy aina liian suureksi.

5. Mitä pidät maanantaiaamuista
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Tosin en halua reiluuden ja tasapuolisuuden nimissä kohdistaa kuvien ahdistusta ja epätoivoa pelkästään maanantaiaamuja kohtaan, kyllä kaikki aamut on mulle ihan yhtä vaikeita. Mutta heräämisen jälkeen aamut muuttuu nopeasti mukaviksi jos ei ole kiire!

6. Kuka on lempielokuvahahmosi?
Heh, tähän en jaksanut etsiä kuvaa joten kerron vain ensimmäiset jotka tuli mieleen: Leijonakuninkaan Scar ja Piratesien Jack Sparrow.

7. Mikä on turhaa tässä maailmassa?
Köyhyys. Kuva on napattu kuvisdiplomista!

8. Millaisena näet vanhuutesi päivät?
Siinä me mun mieheni kanssa vähän huilitaan, koska Roomassa (ja kaikissa muissa kaupungeissa, mehän kierretään maailmaa niin paljon kun keretään!) käveleminen on tosi uuvuttavaa ja aikaa riittää. No ei, en mä tiedä. :-D Mut kai mä uskon ja toivon, että ne päivät ois onnellisia.

9. Luettele joitain asioita, jotka saavat sinut iloiseksi
 Kaikki parhaat tyypit, joista tosi moni tästä tosin puuttuu!

10. Piirre, jonka et haluaisi periytyvän lapsillesi (olettaen nyt että tulisit saamaan tulevaisuudessa lapsen/lapsia)
Mielikuvitukseni lopahti yllättäin edellisen kysymyksen jälkeen, joten öööö en mä oikein osaa tähän mitään sanoa! Pyrin siihen etten kasvata mun lapsista ylimielisiä. :-D

2 kommenttia:

  1. Kesti vähän aikaa tajuta, että täähän on mun heittämä haaste! :3 on tästä joo kauan aikaa :D Mut kivoja kuvia! Vanhuuden päivät-kuva on ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haaa hyvä et tunnistit! :D ja onhän täst aikaa mut jätin sen luonnoksiin joskus ku aattelin et tää ois kiva tehä (-: hiii kiitti!!

      Poista