torstai 13. joulukuuta 2012

13/24




♥ Tänään oli nuortenteatterin nyyttärit, viihdyin kyllä! (Vielä kivempaa olisi, jos osaisin säilyttä jonkinlaisen itsekontrollin juhlissa. Enkä tarkoita itsensä nolaamista ympärikännissä, vaan sitä, että niiden ruokakulhojen äärellä mua ei pidättele mikään... Miksen mä ikinä opi, ja sitten jälkeenpäin valittelen huonoa oloa?!)

♥ Tykkään mun "uudesta" iFöönistä, tykkään kovasti! Harmi kyllä en ole vielä saanut hommatuksi netillistä liittymää, että pääsisin ottamaan puhelimesta kaiken ilon irti. Vanha puhelin siis hajosi kuukausi sitten, ja ostin tilalle kaverin kunnostaman 3GS:n. Mulla ei ole intressiä laittaa suuria summia puhelimeen, joten toi oli mun budjettiin oikein passeli ostos :)

♥ Oon melkeinpä luvattoman innostunut matikanopiskelusta...! Taustalla saattaa tosin kuumotella ajatus ylppäreistä, mutta joka tapauksessa laskeskelen tehtäviä ihan innoissani niin koulussa kuin kotonakin. Havahduin tänään siihen, kun aloin miettimään omaa pituuttani funktion arvojoukkona. Mulle käy aina noin, jos vietän paljon aikaa jonkun jutun parissa...

♥ Vein viimein ajokorttilupahakemuksen poliisille ja varasin teoriakoepäivän! Kuukauden päästä mulla toivottavasti on ihan oma ajokortti. Eihän kaverit ole tässä hurjastelleet tien päällä kuin keväästä asti, tosin mä en varmaan ensi keväänäkään, kun ei autoa ole. Mutta kortti on sentään, siinäpä se tärkein!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti