keskiviikko 12. joulukuuta 2012

12/24



Kuvissa minä, vakkarimeikit ja taannoiset terveyskeksiviritelmät! Mun Bare Minerals -testerit loppui vihdoin vuoden satunnaisen käytön jälkeen, joten tilasin tilalle Feeluniquesta Lily Lolon mineraalipohjan. Mulla saattaisi paremmin toimia joku ihan basic meikkivoide, mutta en haluaisi saattaa ihoani enää yhtään nykyistä huonompaan kuntoon.Lily Lolon pohja on osoittautunut ihan kelpo tuotteeksi, tykkään siitä ehkä vielä enemmän kuin BM:stä. BM tuntui toisinaan jopa kutittavan ihoa (en tiedä, johtuiko sitten vismutista!), mutta Lily Lolon myötä naama tuntuu vähän rauhoittuneen. Tosin asiaan osallisena saattaa olla myös toi Lushin putsari, jota oon taas siirtynyt käyttämään, tiedä sitten!

Tykkään hirveästi kosmetiikasta, inceihin perehtymisestä ja tuotteiden vertailusta, vaikka päältäpäin saakin varmasti ihan toisenlaisen vaikutelman... :D Oon aika kitsas ostamaan meikkejä, ja yleensä syynäilen ja googlettelen tuotteita tuntikausia ennen kuin teen ostopäätöksen. Nytkin voisin suorilta käsin nimetä ainakin viisi tuotetta, joista olen haaveillut useamman kuukauden!

Pitääkö noista kekseistäkin sanoa jotain? Ei ollu hyviä. Tänään leivotut toscapullat sen sijaan on kaukana terveellisyydestä, mutta maun puolesta en siltikään uskalla antaa takeita. No, ehkä ne uppoaa paremmin muihin teatterilaisiin huomenna nyyttäreissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti