sunnuntai 18. marraskuuta 2012

laita mun pää ja sydän paikoilleen



1. Eilen oli mun pienimuotoiset synttäripippalot! Kaverit taitaa tuntea mut, oli meinaan jonkinlaista yhteistä teemaa havaittavissa eri lahjojen välillä... :D (Okei, mukana olisi ollut myös mm. Robin-kalenteri, se siitä aikuismaisuudesta!)

2. Käytin koko lauantain synttäriherkkujen tekoon! Olin etsiskellyt hyviä reseptejä jo muutamaa viikkoa etukäteen, ja maailman parhaat hampparisämpylät onnistuivat ihan yli odotusten! (Tosin osin saattoi vaikuttaa sekin, että maltoin kerrankin seurata ohjeita tunnontarkasti, heh...)

3. Muista tarjoiluista en (hienoista suunnitelmistani huolimatta) saanutkaan kuvaa kuin viimeisestä hampurilaisesta... Olin mä paljon muutakin tehnyt!

4. Kävin perjantaina ottamassa ajokorttikuvat, ja ai että miten jäätäviä tuli! Mun suu on yleensä aina auki ja kulmakarvat vähän koholla, joten kuvassa poseeraaminen tuntui hirveän epäluonnolliselta.

5. Mun kaverit on vaan ihanimpia ikinä, pakahdun!!

Ai niin, rukkasin viime viikolla ulkoasua uuteen uskoon ja vihdoin näyttää aika hyvältä! Banneri pitäis kyllä vielä vaihtaa, mutta mitäs muuten tykkäätte? :-)

10 kommenttia:

  1. Oi mul on tota samaa P.i.P -sarjaa ku sul toi ekan kuvan kipponen? Mul on sellane vaaleensininen lintumuki ja vaaleenpunanen prinsessakulho :D:D Rrakastan niitä, tuol ne odottaa viel kaapissa et muutan omillee :> Hahhaha hyvä et sait ne passikuvat (kirjotin aluks et pasikuvat XD), nyt ei ykskää portsari voi tulla enää yrmyttämää :D t. petra :D kirjotan silti ain varmuuden vuoks nimen tänne perää onhan teil varmaa muitaki petra lukijoita XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu PiP tuolla pohjassa näköjään lukeekin! :D Ja no, vielä pitäis saada se ajokortti niin se sisäänpääsy olis turvattu... Ja tästä kommentista onkin vaikea päätellä, kuka Petra on kyseessä, haha :---D

      Poista
  2. teillä on aivan upee blogi!:) kuvatkin on toosi hienoja ja ootte nättei molemmat (:: ja onnee vielä synttäreiden johdosta : DD

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hups, taisin vähän sählätä... mutta siis piti kertoa teille että oon itsekin ajatellut kokeilla blogin kirjoittamista (huom. paino sanalla kokeilla:D) mutta siis saa liittyä lukijaksi jos haluaa :)) ja osoite on: http://www.pienionsuurta.blogspot.fi/

      Poista
    2. yks innokas lukija ilmoittautuu! (:

      Poista