perjantai 12. lokakuuta 2012

du måste flytta på dig


En vissiin oo muistanu mainita, että sain tossa vähän aikaa sitten ajoluvan! Meillä oli mun ajokokeen kanssa samana päivänä koulussa tervetulojuhla ja teemana Egypti, joten kyselin ajo-opettajalta että mun kannattaa varmaan vaihtaa vaatteet ennen koitosta, jotten vaikuta vaan ihan random pelleltä tooga päällä. (Abit pukeutu jumaliksi..!) Ajo-opettaja sit innostu tästä ja piti juttua hauskana. Loppujen lopuksi se sitten melkeinpä kannusti mua inssiin lakanaan pukeutuneena jossei se haittaa mun ajamista ja ajattelin että noh, mikäs siinä sitten. Ihmettelevät katseet ja kysymykset tuntu hyvin pieneltä siinä vaiheessa kun tutkinnon vastaanottaja kertoi, että läpihän se meni. (-:
Mitähän muuta kertomisen arvoista mulla ois.. Pääsin kuvaamaan Helsinkiä pikaisesti katolta käsin ja wou haluun ehdottomasti joskus uudestaan! Jos teillä on jotai vinkkejä korkeista kuvailupaikoista pääkaupunkiseudulla nii kertokaa ihmeessä. (-: Osa tän postauksen kuvista on muuten Kiasmassa otettuja, kun päätettiin Isan kanssa spontaanisti viime viikolla käväistä siellä!
Tänään on ollut ihan mukava päivä. Tai ehkä rento ois se sana jolla tätä kuvailisin. Oon ehtinyt kuunnella paaaaljon musiikkia ja ajatella asioita. Huomenna alkavaa syyslomaa en oo jaksanut suunnitella mitenkään hirveesti etukäteen, ja ehkä se on kivempi lomailla ilman sitovaa minuuttiaikataulua. :-D Voisin aloitella lukemaan Puhdistusta, kun se pitäis nyt äikän kurssille lukea. Mulla on jotenkin noiden äikän kirjojen kanssa jäänyt aina vähän viime tippaan, joten tokavikalla äikän kurssilla ois hyvä tehdä muutos tähän! Jos joku on, ja varmasti onkin, kyseisen kirjan lukenut niin saa kertoa mielipiteensä! Onko toi kaiken hypetyksen arvoinen? (-:

4 kommenttia:

  1. ooo toi otsikon biisi on aivan ihana, oon jääny siihen koukkuun niin totaalisesti :D!

    VastaaPoista
  2. oho, alkaaks teil jo nyt syysloma.. paitsi et alkaahan meilläkiii jo 24pv eli puolentoista viikon päästä, hups hups :D ja mun pitäis tänä viikonloppun käyä kattoos tosta puhdistus-kirjasta tehty elokuva ja se oli kuulemma ihan kauhee... (ja kun en oo edes mikään kauhu yms leffojen ystävä niin vähän peläten odotan edessä olevaa elokuvakokemusta)mut toivottavast se kirja ei oo sit yhtä radikaali (tulipa hieno sana!)
    T. J from Kotka ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOO oon kuullu kans pelottelevii kommenttei siitä elokuvasta et en sit tiiä haluunko nähä sitä vai en :D MUT millai leffa oli? (:

      Poista