lauantai 11. elokuuta 2012

aina kuljemme huomista päin


Oon innostunu taas kynsienlakkailusta! Harmi vaan et kynsiä on niin vaikee valokuvata, etenkin kun mun 50mm putken lähin tarkennusetäisyys on suht kaukana! Kynsien päihin sudittu glitterlakkaus alemman kuvan tyyliin on mun tänhetkinen lemppari - mun taidot ja kärsivällisyys ei riitä kovin monimutkaseen lakkaukseen! Ylemmät inkkarikynnet (jotka värivalintansa puolesta muistuttaa enemmän 80-luvusta...) sen sijaan on kuukauden takaset räpellykset, jotka tein tämän postauksen innottamana!
Tässä oon mä blondina jokunen viikko sit! Heti kampaajalta päästyäni mun oli pakko kihartaa tukka (oon oppinu suoristusrautatekniikan!!!) et näyttäsin ees jollain tasolla ok:lta... Tää kuva ei oikeestaan näytä pahalta, mut todellisuudessa mun iho eikä etenkään kulmakarvat oikein mätsänneet tohon tukanväriin.
Täs lisää havainnollistavia kuvia! Haha, toi oikee alakulma on ihan kauhee (matkalaukun pakkailu vissiin ottanu osansa), mut se on melkeinpä ainoo kuva missä hiukset ois suorahkot! Tiesin et mun tukka on hyvässä kunnossa, mut silti yllätyin siitä, miten hyvin hiukset kesti vaalennuksen: ainoostaan huonoimmat latvat vähän hamppuuntu, ja ne mä olin muutenkin aikeissa leikkauttaa pois. Tukka näytti itse asiassa paljon pidemmältä ja paksummalta blondina, varmaan joku optinen harha!
Pari puhelinräpsyä Ruotsista! Me käytiin yks päivä seinäkiipeilemässä Jönköpingissä, ja se oli tosi kivaa! Edellisestä kerrasta oliki jo sellaset 12-13 vuotta aikaa... Ois niin kiva alkaa harrastaa jotain ton tyylistä!

Ja JEE mulla on vihdoin täydelliset nahkaset herrainkengät! (Kuvan otin Iidaa varten, ei mul muuten oo tapana taltioida kaverikuvia musta ja kengistä ainakaan sushibaarissa...) Oon niin rakastunu noihin, toivon meille pitkää yhteistä tulevaisuutta! :---)))

8 kommenttia:

  1. Oioi, rakastuin inkkarikynsiin, kuinka ne on tehty?

    VastaaPoista
  2. ihanat noi sun hiukset tos vikas kuvas!

    VastaaPoista
  3. ei vitsi, sika ihanat hiukset sulla! : ) miten saat noista kiharista noin "muhkeet"? kun mulla ne vaan läsähtää aina :<<

    VastaaPoista
  4. Millavanilla: Siinä tekstin linkissä on ohje! tein siis ihan käsin raidat neljällä eri lakalla (kuivumisen odottelu kesti ihan luvattoman pitkään..) ja sit tein kuvioinnit permanenttitussilla! Ainoo vaa et toi musta kulu ja suttaantu tosi helposti, mut jos on sellanen ohutsiveltiminen musta lakka niin kuvioinnin voi tehdä sellasella! :)

    EMMA: kiitti paljon, mäki oon ihan ihastunu tohon kampaukseen! :D

    Anonyymi: kiitos! :----) <3 Mulla on suht paksut hiukset, niin se tuo jo oman lisänsä! Laitoin tukan kosteena yöks sukkakiharoille, ja aamulla heti avatessa laitoin lakkaa ettei ne ehi katoomaan! Sen jälkeen laitoin viel tyviin muotovaahtoa ja kiharsin suoristusraudalla otsiksen. Sitte pöyhin vähän tukkaa sormilla ja suihkin lakkaa niin paljon että koko komistus varmasti pysyy kasassa :D Mut niinku tosta kuvastaki näkee, ni munki latvat on lähinnä laineita (:

    VastaaPoista
  5. ooot niin kaunis noissa kaikissa kuvissa, ja noi blondit hiuksetki sopi sulle :---)) ja jospa itekki osais tai riittäis taito/kärsivällisyys noin hienojen kynsien laitteluuun.. mut ilo nähdä et joku muu ainakin osaaa! ;) t. Josefiiina, again :D

    VastaaPoista
  6. blondit hiukset sopii aivan loistavasti sulle!!! :)

    VastaaPoista
  7. iidaa ei vissiin kauheesti kiinnosta tää bloggailu ku se kirjottaa niin harvoin? :o vai onks sil mahdollisesti oma blogi johon se panostaa? ei sillä etteikö sun postauksia olisi mukava lukea ja kyllä sulla on hyviä kuvia ja postauksia, mut ihmettelen vaan ku tuntuu et sä kirjotat useemmin ja oot ns. "aktiivisempi" tän blogin suhteen...

    VastaaPoista
  8. Anonyymi-Josefiina: no eipä mullakaa kärsivällisyys kauheesti riitä, viimekskin tein blingikynnet ja kävin nukkumaan niiden kanssa ku kyllästyin kuivumisen odotteluun.... :D aamulla sit oliki vähän möykkyset! ja kiitos, oot ihana <3

    Anonyymi: kiitos, mut noh... kuvat ei ehkä kerro koko totuutta, oli ne aika kauheet :D mun kulmakarvat näytti ihan liian tummilt niiden kanssa!

    Anonyymi: Nojaa, Iidalla on ehkä vähän enemmän muita menoja ku mulla :) kyl sitäki kiinnostaa bloggailla, mut toisaalta se sit panostaa mua enemmän yksittäisiin postauksiin! ja kyl me aika usein mietitään yhdessä tuumin kaikennäköstä mitä vois täällä blogissa toteuttaa, mut ne ei vaan oikein koskaan ehdi toteutusasteelle :D iida on paras!!!

    VastaaPoista