sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

minä tahdon kuunnella ääntäsi part 3

Viimeistä riparipostausta viedään. Tää on majaillut postausluonnoksissa jo pidemmän aikaa, mutten oo saanut aikaiseksi kirjoittaa mitään. Julia suuntasi pari tuntia sitten Helsinki-Vantaalle ja toivon, että sillä on huippukivaa i Sverige. Itse kävin hakemassa kahvia ja palasin kotiin miettimään mitä mä haluan tehdä elämässä ja kaikkea muuta maailman turhimman ja turhan syvällisen väliltä.

Mulla on ens viikolla aika teoriakokeeseen ja ois ihanaa saada se läpi niin ois ainakin yksi asia pois päiväjärjestyksestä. Se, että kuuntelen Pariisin Kevään Painovoimaa-kappaletta uudestaan ja uudestaan ei lisää mun tietämystä siitä, onko kuvassa näkyvä punainen tai musta auto pysäköity oikein taikka saanko kääntyä oikealle tältä kaistalta. Mun ajotunnit on tällä hetkellä tauolla kun ajo-opettaja lomailee, mutta elokuussa pääsen sitten taas ajelemaan. (enkä toivottavasti oo unohtanut ihan kaikkea...) Se on piristävää ainakin vielä tässä vaiheessa, kun muistaa ketä pitää väistää ja parkkeeraa oikein ja kaikki tällanen.

2 kommenttia:

  1. ihan sairaan kivoja ja tämmösii hyväntuulisii kuvii! :-)

    VastaaPoista
  2. ..se kutsuu seuraamaan...

    VastaaPoista