maanantai 2. heinäkuuta 2012

liian paljon hyvää meneillään

Kesässä on paljon pieniä juttuja, jotka tekee siitä kesän. Mulle ne on asioita kuten täytekakku, (tai mansikat niissä, en osaa sanoa) pyöräily, järvimaisemat ja tutut ihmiset. Nyt mun pitäis kaiken muun kivan mukaan ujuttaa kirjoituksiin lukeminen. Aloittaminen on oikeesti se kaikista ylitsepääsemättömin osuus. :--D Onneks mä oon jo koulussa tehny jotain asioiden eteen, eikä ihan kaikki asiat tuu mulle uutena tietona. Yritän motivoida itteeni googlaamalla yliopistoja sekä miettimällä mitä kaikkea mä voisin tehdä joskus jos jaksaisin nyt panostaa ylppäreissä.

Ensi keväänä mä oisin mahdollisesti hakemassa jatko-opiskelupaikkaa, apua. kohtalotovereita?

3 kommenttia:

  1. Anteeksi, kun sanon näin, mutta mun mielestä ei tarvitsis aina laittaa kahteen kertaan samasta asiasta kuvaa. Esim nuo keksit ja muffinit ja kukat. Se on jotenkin tylsää.

    Mutta tsemppiä lukemiseen. Lue ahkeraan niin tietää, että on tehnyt kaikkensa. :)

    VastaaPoista
  2. Kauniita kuvia!

    Ite päätin lusmuilla kirjotuksien kanssa ja sysätä kaiken keväälle, taidan kärsiä silloin vielä pahemmin... Ja sen jälkeen pitäis tosiaan miettiä seuraavaa askelta! iik! Onneksi aina voi pitää välivuoden, niin en oikein siitäkään jaksa stressata :)

    Mut onnee sulle näin jo valmiiks kirjotuksiin!

    VastaaPoista
  3. Oon sun kohtalotoveri, kirjotukset eessä ja kouluunhakeminen myös

    VastaaPoista