perjantai 15. kesäkuuta 2012

sun taivaalles laulan auringon



Mua nolottaa että korkkasin uintikauden vasta viime viikolla, kun aiempina vuosina oon heittäny talviturkin jo vappuna! Ja hassua ajatella että noikin poikaset hengaa ens syksynä samassa mediateekissa mun kanssa, vastahan mä kaikkitietävänä (ja helkutin ärsyttävänä) seiskaluokkalaisena dissailin Joelia ala-asteesta...

Iida lähti eilen riparille, mulla se on edessä sitten heinäkuussa. Koko kesäkuun ähisen hautakivien lomassa mukulabegonioita vuoroin istuttaen, vuoroin kastellen. Ihan jees hoitaa tää työpuoli heti alkukesästä, niin loppuloman voi käyttää muuhun! Nyt mä lähen uimaan, tällä kertaa all alone mut uskon et selviin siitäki hengissä.

2 kommenttia:

  1. auts mitä itikanpuremia!!! jaksamisia hänelle noitten kans :D

    VastaaPoista
  2. hei! osaisitko neuvoa, miten saat kuvat näin isoiksi pysyvästi? :--)

    VastaaPoista