keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

paljon puhetta, vähän asiaa ja nolo mä


Mun vaateasiat on nyt kesää ajatellen tosi hyvällä mallilla! Ainoa iso puute on oikeestaan vain varrettomista tummista kengistä. Niiden mentävää aukkoa pyrin tilapäisesti paikkaamaan noilla kiilakoroilla, jotka on lymyilleet mun kaapissa vuoden päivät kunnon esimerkkinä siitä, kuika nettitilaus kustaan kunnialla. Ensin kusin minä tilaamalla kengät väärässä koossa, sitten kusi Nelly lähettämällä seuraavan parin kaksi numeroa liian pieninä, minkä jälkeen vuorostani minä, kun kadotin palautuslappusen ja olin laiska hankkiakseni tarvittavia tietoja uuteen lomakkeeseen. Kaapissa möllöttelivät kiilakorkkarini sitten siihen päivään asti, kunnes tuskastuin rispaantuneisiin rippiballerinoihin ja kolme vuotta vanhoihin mutta ikirispaantumattomiin Vanseihin, ja iskin ne jalkaani paremman puutteessa. Kumma juttu muuten, miten kotona peilin edessä koroilla kävely sujuu kuin tanssi (ok, ehkä huono vertaus siihen nähden, että oon tanssijoista mitä surkein) mutta sitten tositilanteessa tekisi mieli vain kaivaa ne repunpohjalle hätävaraksi sullotut ballerinat esiin. Enpäs kaivanut, hähää!

Keltään mua viime aikoina nähneeltä tuskin on muuten jääny huomaamatta se, että mulla on lähes poikkeuksetta päällä jotain riemunkirjavaa värioksennusta. Näissä kuvissa sen virkaa toimittaa Zarasta syksyn Tukholma-reissulla ostettu hame, jonka hintaa oli laskettu tasaisesti 40 eurosta alaspäin, kunnes mä ostin sen kahdeksalla. Vaatekaapissa sekin saitalvehtia, kunnes kiikutin sille kaveriksi rusettitopin ja kavensin vyötärökaitaleen. 
Ja sitten vielä yks kirppislöytö! Olin jo luopunut toivosta löytää vanha, kiva reppu, ja ostin huhtikuussa Tukholmasta H&M:n uudisversion. Kirppiksellä käydessäni bongasin kuitenkin minttukassin isoveljen, vanhan vintagekassin jämäkkää kanvaasia ja oikeaa nahkaa! Kolme euroa ei paljoa kirpassut, ja nyt mulla on ihan mahtava reppukaksikko. 
Minä ilonen! Jeeeeee-eh.

5 kommenttia:

  1. miten saatte kuvat ton kokosina? mistä muokkasitte ja mitä et kuvat on näin ihanan isoja:) ihana blogi muutenki ja oon jaksanu seurata hurjan kauan. kuvat on aivan mahtavii teillä molemmilla, ootte älyn taitavii kuvaamaan:D!

    VastaaPoista
  2. Voi ku noi reput on söppänät :3

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. ihania kuvia! ja noi reput, ah, rakkautta ♥

    VastaaPoista