perjantai 29. kesäkuuta 2012

minä tahdon kuunnella ääntäsi part 1


Isosena uusiin ihmisiin on vähän niinkuin pakko tutustua. Eikä se ole ollenkaan paha asia. Pienemmällä paikkakunnalla osan ihmisistä jo tuntee/tietää entuudestaan, mutta heistäkin ehtii viikon aikana löytää monia uusia puolia. Leirillä ihmiset on vapautuneempia ja porukasta saa paljon enemmän irti. Jos joku pohdiskelee isoskoulutuksen aloittamista niin suosittelen edes kokeilemaan. (--:

Tälläkin leirillä oli mahtavia ihmisiä, hyvää ruokaa, mieleenpainuvia keskusteluja ja oikea fiilis. Joskus sitä harmittelee, ettei jo omalla riparilla tajunnut ottaa viikosta kaikkea irti. On mulle kuitenkin annettu kolme uutta mahdollisuutta, enkä mä niitä todellakaan ole hukkaan heittänyt.

Leirikuvia on sen verran paljon, että heitän niitä useampaan postaukseen, koittakaa kestää. (: Terveisiä muuten Tallinnasta, 22h-risteily tarjosi kivat kuvailutaustat, brittipoppia ja uuden kulmakynän.

7 kommenttia:

  1. eikä miten ihania kuvia!! :-)

    VastaaPoista
  2. Itekki oon isosena seurakunnalla enkä oo hetkeekään katunu sitä että aikoinani ilmottauduin ihan tuntemattomaan! Ja se etttä pääsee uudestaan siihen leirifiilikseen on ihan mahtava!

    ps. Ihania kuvia!

    VastaaPoista
  3. mua niin harmittaa etten menny tänä kesän isoseks! edellis vuonna olin ja oli kyl niin mahtavaa et pakko mennä joku kesä viel uusiks :-)
    mut ihan sairaan hienoja kuvia!

    VastaaPoista
  4. Näyttää sikahyvältä tuo teidän meininki, kuvien kauneus vaan korostaa sitä! Itse lähden heinäkuun loppupuolella isostenisoseksi Viroon, en malta odottaa :-)

    VastaaPoista
  5. Mirko tuulettaa :DDD

    VastaaPoista
  6. yllätys et empusta on useampi kuva ;)

    VastaaPoista
  7. olitko eilen eliiii.. torstaina, menit helsingissä keskustan zaran ohi? :--)

    VastaaPoista