lauantai 19. toukokuuta 2012

sitten olen valmis



Pidän kovasti näiden kuvien väreistä, rucola-paprika-tomaatti-kurkku-taysjyväjuustovoileivistä ja Sormusten herrasta. Jälkimmäisessä erityisen paljon pidän hobitti Samista, johon rakastuin jo nähdessäni Kuninkaan paluun joskus kaheksan vuotta sitten! Toistaseks oon kuitenkin hillinnyt himoni alkaa kirjottaa yltiöromanttista fanficcia ja harjotella uusia allekirjotuksia rouva Gamgina... Mä taidan eläytyä vähän turhan paljon fantasiakirjoihin, hmh.

Oon lähiaikoina tuumaillu sitä, miten kivoja ystäviä mulla on, ja päätynyt siihen että ne on ihan huippukivoja! On ihan käsittämättömän ihana tajuta, että mulla on läheisiä ihmisiä joiden kanssa voi heittää huonoa vessahuumoria ja nauraa silti vedet silmissä.

3 kommenttia:

  1. voisin joskus tulla syömään noita sun leipiä, näyttävät niin hyviltä! =D

    VastaaPoista
  2. hämmennyin löytäessä naamani blogistanne :D:DD:

    VastaaPoista
  3. Anonyymi: tuu vaan, ne on yhtä hyvänmakusia ku -näkösiäki :D mä tarjoon!

    William-Monster: haha joo tonne sä eksyit :--D

    VastaaPoista