perjantai 11. toukokuuta 2012

munkin piti juosta ja valloittaa maa

(Naurahdin kun tajusin otsikon tahattoman, hassunhauskan sanaleikin............)

Vappuna meikäläinen paisto ihkaensimmäiset munkkinsa, joista tuli aika lailla maukkaita! Ja ehkä vähän muotopuolia, mutta minkäs kädenjäljelleen mahtaa... Toivon, että sama ensikertalaisen tuuri olis matkassa tänäänkin, kun suunnitelmissa ois sushin valmistus.

Munkkien ja auringonpaisteen lisäksi oon saanut nauttia tukkosesta nenästä ja katkonaisista yöunista kiitos siitepölyallergian. Mutta nyt on lääkeasiakin saatu hoidettua kuntoon, joten eiköhän tää tästä!

8 kommenttia:

  1. Tuo kissa.
    On ehkä mahtavin kissa mihin oon netissä törmännyt.
    Ihana : )!

    VastaaPoista
  2. hei nyt ihan oikeesti toi sateenkaari......pois

    VastaaPoista
  3. aivan upeita kuvia! :) millä muokkailette kuvia?

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia taas ! (-:
    ja voi toi kissa on ehkä söpöimmän värinen ikinä. ♥

    VastaaPoista
  5. arvasin jo otsikosta että tää on julian tekemä postaus! :) kuvatkin on niin upeita <3

    VastaaPoista
  6. Oi mikä ihana kisu :3 Rakastuin!

    VastaaPoista
  7. niin hyvän värisiää fotojaa!

    VastaaPoista
  8. Torstai: Haha voi kiitos kisulin puolesta! :D

    Anonyymi: taidan olla ite aika immuuni sateenkaarille ku ne ei mun mielestä pomppaa mitenkään häiritsevästi silmiin... :Dd sori

    Noora: kiitosta! Mä muokkaan Picmonkeylla (uus versio Picnikistä!) ja Gimpillä, Iida noiden lisäks Lightroom 3:lla :)

    laura: haha kiitos! :D

    Anonyymi: haha, mun otsikot taitaa rajottua lähinnä muutaman artistin/bändin tuotantoon :DD kiiitos kovasti!!

    VERGION: minä myös!

    ssvante: kiitos paljon! (:

    VastaaPoista