keskiviikko 16. toukokuuta 2012

kaikki hetken tässä, kaikki valuu

Tässä päivässä on ollu paljon piristäviä juttuja! Erityisesti mun mieleen jäi seuraavat : kadulla oli tyyppejä jotka soitti musiikkia ja se kuulu mun kämppään asti kun pidin parvekkeen ovea auki, itetehtyä pizzaa, valokuvausta (aa olen kaivannut tätä!), yo-tulos johon voin olla tyytyväinen ja kivasti vaihteleva sää. (---:

Noi kalakuvat on napsaistu stockan kenkäosasolla. Vähän kävi sääliksi fisuja kun lapset piiritti niitä koko ajan eikä siinä ollu mitään varsinaista suojaa. Mut voih, en kestä sitä milt noi näyttää suu auki !! Vertailukohteena Isan ottama kuva musta.

Postauksen alkuosassa on kuvia täysi-ikäistyneestä Alicesta ja lahjasta, joka me Annikan kanssa väkerrettiin sille itse. Iso viinilasi + timanttitarrat + askarteluopit kuviksen tunneilta- yhdistelmä toimi tällä kertaa loistavasti. Kortin kanssa vierähti useampi tovi, mut se on ihan ok kun synttärisankari tuntui siitä pitävän! Tosin must on vähän surullista et ku tulostettiin kokovartalokuvat kortin tekijöistä sen sisäpuolelle, tulostimesta loppui muste just mun kohdalla ja mä oon pelkkä piirretty ääriviiva. Ok, on mul kans hymyilevä naama, mut silti. :--D

3 kommenttia:

  1. Minkä kijoitit ja millä arvosainoin?X)

    VastaaPoista
  2. aanonyymi: yhteiskuntaopin kirjotin ja E tuli ! (-:

    Viivi: eiks :D

    VastaaPoista