maanantai 9. huhtikuuta 2012

and i'm a goddamn fool, but then again so are you

Suomen lippu parhaimmillaan, eh?

Tällä kertaa mun pääsiäinen ei ollut niin kinder-painotteinen. Sen sijaan, että olisin käyttänyt rahani suklaaseen ja yllätysleluihin (fine, kyllä mä muutaman söin. niistä tuli barbapapa-hahmoja jotka oli ihan söpöjä! toisin kuin ne julian saamat puhallettavat paperieläimet, whaaat :D) kävin tuhlaamassa rahaa vaatekauppoihin ja opettelin automatkat liikennemerkkejä. Niitä ei ollut mitenkään mainittavan paljon, mutta ne on yhä muistissa, mikä on ihan hyvä juttu jos haluun joskus kortin saada.

Mulla menee oikeastaan yllättävän hyvin koko autokoulu. Okei, en oo ollu vielä yhdelläkään ajotunnilla saati päässyt sopimaan niistä, mutta mulla on Tapiola-heijastin, autokoulun kynä ja teoriatunneilla ei ole vielä ilmennyt mitään sellaista, joka tulisi ihan puun takaa! Iskä on ihan innoissaan (ehkä osittain sen takia ettei mulla aiemmin ole ollut kiinnostusta autoja tms. kohtaan kun mopokorttikin jäi aikanaan hankkimatta...) ja haluais opettaa mulle kaikkea ajamiseen liittyvää. Harmi etten asu siellä päin, mut onhan sillä aikaa kertoa näit juttuja mulle!

Julia seilaa keskiviikkona Ruotsiin ja se tarkoittais sitä, että näillä näkymin se viettää pitkästä pitkästä aikaa viikonloppua mun luona! Uskaltaisin luvata, että loppuviikko on kuvatäyteisempi kuin viime viikot. (---:

ps. sori tän postauksen naamapainotteisuus!!

3 kommenttia:

  1. teijän blogi on ihan huippu! ::: ) joka kerta jaksan ihmetellä miten ihanii nää kuvat on : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. upeita kuvia! :-)

    http://ella-mistygrey.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. iida kannattais opetella se, että jos korostaa silmämeikkiä ni huulimeikki on neutraalimpi ja jos taas korostaa huulimeikkiä ni silmämeikki on neutraalimpi... :p sä aina korostat molempia ja se ei näytä hyvälle...

    VastaaPoista