maanantai 30. huhtikuuta 2012

all i ever wanted was the world

KLARA VAPPEN kaikille! Juhlikaa ja nauttikaa aurinkoisesta säästä, näin ainakin itse ajattelin tehdä! (---:

Mulle tulee näistä kuvista hyvä fiilis ja eipä tarvitse enää miettiä, että missä se keltainen toukokuu viipyy, huomennahan se! jeeeeee. Jaja en taida enempää tekstiä tähän änkeä vaan menen syömään ja miettimään pitäiskö mun asustautua jotenkin spesiaalimmin illaks. Julian netti on muuten epäkunnossa vielä x ajan, mut koitetaan kestää!

5 kommenttia:

  1. fuck mä purskautin teet koneen näytölle, toi mikon kuva :DD ♥

    VastaaPoista
  2. onneks kuitenki täällä hos din mamma ja nään tän postauksen! koitan mäki postata kuhan kerkeen :c

    VastaaPoista
  3. aivana mahtavia kuvia! ja nuo värit <3

    VastaaPoista
  4. http://blurrybluebird.blogspot.com/2012/05/ma-en-tieda-mita-teen-olen-nyt-jo.html

    Mulla ois blogissani teille toi yks blogihaaste! Ois kivaa jos vastailisitte. :)

    VastaaPoista
  5. Riikka: haha :DD:D mikko on oikein hurmaava siinä!

    julia: :--D jeap

    Valtteri: kiitti (--:

    Sara: laitettiin toi haaste luonnoksiin jos vaikka innostuttais tekee toi kuvilla (:

    VastaaPoista