perjantai 30. maaliskuuta 2012

fort som attan

Heippa taas pitkästä aikaa! Mulle kuuluu tällä hetkellä oikein hyvää, koskapa

1. kevätkevätkevät!!!!! Rakastan aamuja, jollon aurinko on vallannut rappukäytävän, kuivuvia teitä, joilla hiekotussora narskuu kengänpohjissa, sitä kun voi pitää ikkunaa auki paleltumatta... Kevät saa mut aina niin iloseks ja innostuneeks, että ei varmaan tarvii kauheesti arvailla mun lempparivuodenaikaa!

2. tein hienon ryhtiliikkeen ja päätin pistää koneen ääreen valuneen elämäni ojennukseen. Kaks päivää katkolla oltuani oon nyt omasta mielestäni elämäni kunnossa! Tai ainaki hyvällä alulla.

3. koeviikon pahin osuus on alta pois, ja mä oikeesti rakastan koeviikkojen rentoutta! Vielä pitäis jaksaa vääntää muutamat rästihommat, jotka on laiskottelujaksolla kasaantunu, mutta sen jälkeen voin taas huokasta hetken helpotuksesta.

4. ne paljon pelätyt kirjotukset on ohi! Tai no, puolen vuoden päästä uusiks, mutta edes kevääks voin hengähtää ja antaa humanismin ja 1800-luvun aatteiden vaipua mielen perukoille.



5. sohjosten teiden varjolla oon lompsinu koko viikon kumppareissa! Tosin veikkailen, ettei sama selitys tepsi enää ens viikolla, kun alkaa tiet olla jo sen verran hyvässä kuosissa... No, jos sattuis tulemaan joku suuremman luokan kevättulva, niin voin ainakin vetää popottimet ilomielin jalkaani!

6. meikäläinen lähtee vajaan kahen viikon päästä Ruotsin-risteilylle, aijai! Oon ihan innoissani listannut ylös putiikkeja, joissa haluan ehtiä käymään, ja toivon että saan kaiken suunnittelemani toteutettua. Ja jos jollain on mielessä jotain vinkkejä reissuun liittyen, niin tällanen risteilynoviisi ottais ne ilolla vastaan! :) Armottoman shoppailun jälkeen vietän viikonlopun hos Iida, joten odotettavissa on ihan huippukivuuksia!

6 kommenttia:

  1. ihana postaus :--) nää tekstit on niin kivoja ja kuvat on ihania ja whiiii ihana blogi :---)

    VastaaPoista
  2. Kevät on ainekin tänä vuonna ollu mun onnen aikaa! Ensimmäistä kertaa elämässäni voisin jopa sanoa rakastavani kevättä :D <3

    VastaaPoista
  3. Vähänkö magee skitta!! :D

    VastaaPoista
  4. Saara: voi kiitos kovasti! :))

    Anonyymi: oii kiva kuulla! :D kevät on ihana, hienoo et joku muukin tykkää!

    Anonyymi: älä vaa, vaik mä en kitaroista paljoo (=mitää) tiäkkää ni sen voin sanoo et toi on paras! :D

    VastaaPoista
  5. hei mitä objektiivei mitä teillä on ja millä nää on otettu?

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: nää on otettu Canon EF 50mm f/1.4:lla, ja Iidalla on yleensä käytössä Sigman 50mm! Mulla ei oo ton lisäks ku Samyangin fisu ja 18-55mm kitti, joilla kuvaan harvemmin. :)

    VastaaPoista