perjantai 16. maaliskuuta 2012

back to pink ?!?!??!?!

Vanha suola tunnetusti janottaa, ja niin se vaan oon minäkin alkanut ihan vakavissani haikailemaan vuodentakasen pinkin tukkani perään. Kaikki kaverit ei tosin ole ihan mun tapaani lämmenneet idealle, muistaa varmaan sen persikankukertavan liimalettini paremmin kuin meikäläinen, jolla aika on jo kullannut muistot. Nyt kun tukkataidot on sitten viimekertasen ihan reippaasti kasvaneet ja jaksaisin ylläpitää väriä paremmin, mä luulen että pinkki saattais olla itse asiassa aika kiva!

Ironisinta tässä on se, että olin jo vakaasti vannonut luonnollisuuden nimeen ja päättänyt, että pari astetta nykystä vaaleampi pehko vielä himppusen vaaleammilla raidoilla olisi allekirjottaneelle se passelein vaihtoehto. Ehkä onkin, mutta nyt kun olen kasvatellut ruskeita haituvaisiani reilun vuoden ajan, alan kaipaamaan jotain muutosta. Hiukset on uusiutuva luonnonvara, ja ehtiihän sitä tyyntyä ja normalisoitua vähän aikuisempanakin..... :D Mikään tulipalokiire hattaratukan saamisella ei kuitenkaan ole, realistinen tavote ois siinä lähempänä syksyä sitten. Ehtii vähän harkitsemaankin tätä hommaa, heh.  

Ei mulla sen kummempia pohdiskeluja tällä kertaa, palailen varmaan kirjotusten jälkeen ihan oikeiden postausten kanssa! Mutta mitäs sanoisitte, oisko pinkki tukka meikäläisellä ihan kammottava ajatus?? :D:D

17 kommenttia:

  1. värjäät pinkiks!!

    VastaaPoista
  2. pink is the best for you! ;)

    VastaaPoista
  3. jos pinkiksi värjäät, niin värjää semmosella kivalla pinkillä, eikä semmosella kulahtaneella! ja jos hiukset on pinkit, niin pinkkejä paitoja et pahemmin enää voi käyttää, koska se näyttää niin hassulta :)

    VastaaPoista
  4. EIIII pinkkii! Toi alimmaine oikealla on paras tyyli, näytät niin kauniilta <3

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: :DD vaikee arvata kuka mahat olla....

    Anonyymi: haha :D

    annadele: Jep, aattelin että tommonen ekan kuvan kaltanen vadelmanpinkki blondeilla raidoilla vois olla veikee... Mut vaaleanpunanen miellyttää myös mun silmää, kuhan ei oo enemmän persikanvärinen! (Niinku viimeks heh) Ja jep, onneks mulla ei oo ainootakaan pinkkiä vaatekappaletta :D

    Anonyymi: Voi kiitos :) Mäki tykkään tosta kovasti, mutta oon just saanut otsiksen kasvatettua taas pois ja kaipaan vaihtelua tohon tummaan tukkaan! Katotaan, onko mulla ylipäätään pinkkifiiliksiä enää muutaman kuukauden päästä :D

    VastaaPoista
  6. EI! IKINÄ. oot niin luonnollisen kaunis noin.
    :---------)

    VastaaPoista
  7. mun mielest joku iha "normiväri" ois kivempi :-D heh

    VastaaPoista
  8. pinkki ois iha jees sulle jos kerta osaat paremmin hiusjuttuiii XD mut mieti myös sellasta natural väriii vaikka jotain veelaaaaruskee tai jtn XDXXDD kaikki käy :) oot muuuten tosi nätti <3 alotin just lukee teijän blogiii ku kamu kerto!! ihan paras :P

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: Kiitooos :) Mäkin tykkään ihan hirmusesti luonnollisuudesta, mutta kun on kauhee kutkutus kokeilla kaikenlaista :D Saa nyt nähä, tää saattaa olla yks ohimenevistä oudoista mielihaluista vaan!

    iida: heh niin munki mielestä :DD mutta ku tekee mieli ääää !

    Anonyymi: Jeeepp, oon niin looginen et joko hommaan pinkit tai sitte pitäydyn tosi neutraaleissa ruskeissa :DD Vooi kiitos, tervetuloa lukijaks! (:

    VastaaPoista
  10. tumman ruskee on sulle paras!! :) ei pinkkii..

    VastaaPoista
  11. Sinä ja kullaneltainen sävytettynä rummanruskeilla raidoilla voisi kuulostaa veikeältä :)
    Mutta katsoo mitä päätät

    VastaaPoista
  12. noi pinkit hiukset teki tästä blogista niin mielenkiintosen ja sen takii ryhdyinkin lukemaan tätä! Värjää toki, mä ainakin tykkäisin!

    VastaaPoista
  13. JOO PINKKIÄ JOO! jos ei pinkillä niin jollai erikoisemmalla kumminkin (:

    VastaaPoista
  14. HEI MÄ SAIN IDEAN! Okei ei varmaan teistä kuulosta hauskalle, mutta mitäs jos molemmat värjäisitte hiuksenne, mutta ette etukäteen kerro lukijoille, että minkä väriset värjäätte ja sitte laitatte sillee hiuksistanne kuvia, ettei niist tiiä kumman ne on ja sitte lukijat koittaa arvata! :D ois kyllä hauskaa, mutta epäilen ettei iida haluu värjää noit sen blondeja pois..

    VastaaPoista
  15. Anonyymit: kiitos mielipiteistä ! (---:
    Anonyymi: Haha, oishan toi vähän erilainen juttu :DD Joo mäkään en usko, että Iida on ihan heti blondejaan värjäämässä, ja kattoo nyt millon mä ees saan aikaseks varata kampaajaa että hankkisin vähän vaaleempia hiuksia :)

    VastaaPoista
  16. Oi, kyllä! Mä kun aina ihailin niitä sun pinkkejä hiuksia (:

    VastaaPoista
  17. PINKIT EHDOTTOMASTI. Ne sopii sulle älyttömän hyvin ja oikeesti niiden takia aloin tätä lukemaan. :Dd

    VastaaPoista