lauantai 28. tammikuuta 2012

put your hands in the air

Ostin ekaa kertaa kotiin jäätelöä! Suklaa ja muu naposteltava tuntuu katoavan jo heti ensimmäisenä iltana, mutta kuin ihmeen kaupalla jätskilitrasta riitti herkuteltavaa viikoks! (:
 Muuan viikonloppu kokeilin meikkivoidetesteriä, joka oli himppusen liian tummaa. Heitin lopunkin meikin läskiks ja huvitin itteäni näyttämällä latinolta, haha :D (paitsi et harmaanruskee juurikasvu paljasti mut, damn!)

En osaa poseerata suu kiinni niin, että näyttäsin kivalta. Joko leuka menee hassusti tai sitten tuntuu muuten vaan teennäiseltä. Mun suu on luotu olemaan aina vähän ammollaan! :D

Pitkästä, ihan liian pitkästä aikaa mut on vallannut kokonaisvaltainen hyvänolontunne! Kumma juttu, miten pikkujutut voi huojentaa näin paljon. Eilen kävin pizzalla kamujen kanssa, tänään puhekurssin kanssa Työväen näyttämöpäivillä kattomassa Puhdistus (näytelmänä se oli mun mielestä ehkä vähän vaikuttavampi ku kirja!) ja lähitulevaisuuskin näyttää kuorruttuneen kivoilla tapahtumilla ja tekemisillä. Paitsi että hissan kirjotuksiin pitäis tosiaan alkaa viimeinkin lukemaan....... auts.

10 kommenttia:

  1. mulla on niin sama juttu ton hymyilemisen suhteen!! :D en vaa yksinkertasesti pysty hymyilemään nätisti sillai suu kiinni koska näytän vaa nii hassulta :D no mut on iha ok näyttää vähäsen hamsterilta. ja hei kivoja kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :D Mulle ainaki on paljon luonnollisempaa olla suu auki..... Kiitos! (--:

      Poista
  2. oot kyllä ihan mielettömän kaunis! ja voi että rupes tekee itelläkin mieli jäätelöä nyt.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooi kiitos paljon! :) heh, mulla onkin jo uus jätskipaketti hyvää vauhtia hupenemassa.... :D

      Poista
  3. kaunis olet!! ps. ken on tuo kahdeksannen kuvan (ylhäältä päin laskien) heppu? ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. josefiina säki oot ihana ja nätti aaaa! (---: kahdeksannen kuvan korva (noi helmikorvikset on kivat kans btw!!) taitaapi kuulua muuan annalle! :DD

      Poista
    2. upsis, näköjäään mulla ei tää laskeminen oikein suju vieläkään (ja tein just toisiks viimesen lyhyen matikan kokeeen, pitäisköhän tästä laskutaidottomuudesta jo huolestua...) mutta siis tarkoitukseni oli kysyä seitsemänteen kuvaan eksyneen henkilön henkilöllisyyttä? :D (ehkä ton kahdeksannen kuvan kauniit korvat koruineen hämmensi mua, ja sai mun laskutki ihan sekasin :DD )

      Poista
  4. Kävitkö pizzalla noitten ekassa kuvassa olevien tyyppien kaa??

    VastaaPoista