keskiviikko 4. tammikuuta 2012

kakstuhatta ja ykstoista


Iida tekikin jo oman 2011-postauksensa, tässä ois vielä mun lyhyt yhteenveto mun omasta vuodesta. :)

Päättyneenä vuonna mä iloitsin niin, että vatsaan sattui, ja itkeä vollotin ku pikkulapsi - tosin onneks jälkimmäinen oli paljon harvinaisempaa! Muutin yksikseni asumaan, nukuin pommiin ja väänsin mitä oudompia ruokakokeiluja. Iidan kanssa kuvailtiin, risteiltiin, hengailtiin kamujen kanssa ja opittiin tuntemaan ihan uus  huumorinlaji, hautausmaaläppä. ("Mitäs te niitä hautoja kastelette, ei ne kuolleet sieltä nouse".....) Tulin myös ajatelleeks aikasempaa enemmän sitä, millanen mä oon ja mitä mä oikeesti haluan elämäni eri osa-alueilta. Taisin myös päästä itestäni aika jyvälle!

En voi ku kiittää niitä henkilöitä, jotka omalta osaltaan teki vuodesta 2011 huipun! Niin kuluneelta kuin se kuulostaakin, mä oikeesti uskon viime vuoden olleen mun elämäni tähänastisista paras. Ja aion pistää kaiken likoon myös vuoden 2012 suhteen! (--:

13 kommenttia:

  1. oii teillä on aina niin ihania kuvia täällä ♥ aivan älyttömän ihana blogi (----:

    http://thisafter.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! :) Ja asutko yksin!? wow, hei vähän siistiä!! Ootko asunut jo kauan, tai siis monta kuukautta :)? ja miten onnistuu tuo yksin asuminen ? =)

    VastaaPoista
  3. teillä on aina yhtä ihania kuvia ! (-:

    VastaaPoista
  4. Mä hämmennyin eilen kun tajusin että asut ilmeisesti samassa talossa ku mä?! :D

    VastaaPoista
  5. saija: voi kiitos! :))

    Christa: Haha, juu asunhan mä! Syyskuun alusta asti oon asustellu, ihan hauskaahan tää! :) On kivaa kun saa tehä mitä ite haluu, mut toisinaan kaipais jotakuta joka tulee käskemään mut nukkumaan... :D

    pauliina: hih, kiitti! (--:

    pauliina: Joo, täällähän mä asustan! :D Tosin oon asunu vasta marraskuun lopuilta, et en kauheen pitkään :D

    nyan cat: kiitos :DDD

    Josefiina: yes, that's what i'll do !! :D

    VastaaPoista
  6. awww miun pojat janne ja jussi päässy kuvaan :--D <3

    VastaaPoista
  7. ootte iha supersuloja molemmat! ja mitkä skilllzit molemmil kameran kans! (:

    VastaaPoista
  8. Tuo tokavika kuva on ihana susta:) huaaaa oletko valmis kuulemaan tajunnanräjäyttävän LUENTONI fazerista huomenaamulla kuules

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: ne oli niin sulosii tossa kuvassa etten malttanu olla laittamatta ! :DD

    Anonyymi: Toi kommentti piristi jotenki tosi paljon, kiitos kovasti!! :) Vaikka opetteluasteellahan mä tässä kamerahommassa oon vielä, Iida on ykkönen :D

    petra: KYLLÄ, harmi kyllä oma puheeni ei ollu niin valmis... Mutta taisit kuules manipuloida mut ostamaan kaupasta
    a. suklaakonvehteja
    b. fazerin riisipiirakoita.
    En valita, hyviä on!!! :D

    VastaaPoista
  10. amazing, looks like really big fun :)
    www.rockingpowder.blogspot.com

    VastaaPoista