tiistai 27. joulukuuta 2011

nauroit meitä hölmöjä hiljaisia, jotka huutaa elämää


Tän postauksen piti tulla jo eilen. Mun ei pitänyt valvoa viime yönä yli puolenyön, mun ei pitänyt syödä täksikin aamupalaks suklaata. Joulu on ohi, joulu oli kiva ja Iida on kivoin, koska sain syödä sen Geishat (ja se mun Julia-karkit, mä kun en oo niin suuri nimikkokarkkieni fani) ja koska se säikähtää niin hauskasti.

Aamukahdeksalta näin yltiötoiveikkaan unen, jossa mun odottamat postipaketit kolahteli luukusta sisään. Ei oo kivaa nähdä ylihyviä unia, koska herätessä pettyy. Nousin sängystä tarkistamaan postini - nada.

6 kommenttia:

  1. toi vika kuva on jotenki tosi tunnelmallinen :)

    VastaaPoista
  2. Tuo joulupukki kuva on hieno (:

    VastaaPoista
  3. Onks noitten ihme suklaatsydeemien ohje jossain netis? :)

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Heh, ku näin ton joulupukin kuvan, tuli mielee et saitko selville kuka se oli?
    -Anni

    VastaaPoista
  5. pauliina & Linda: kiitoos! (----:

    SSM: Juu, nimellä jääsuklaa! Resepti on aika yksinkertanen:
    100g suklaata (valkosta tai tummaa)
    50g kookosrasvaa
    Suklaa ja kookosrasva sulatetaan erikseen kattilassa (tai suklaa vesihauteessa, tosin mulla ei oikein onnistunu) ja sitten sekotettiin yhteen ja kaadettiin vuokiin! Heittelin päälle vielä hasselpähkinöitä ja nonparelleja :D

    Anni: EN ! :DDD Se on varmaan ikuinen mysteeri..... D:

    VastaaPoista
  6. Voiii tää blogi on täynnä ihania kuvia :------) Jäin koukkuun!

    VastaaPoista