sunnuntai 11. joulukuuta 2011

näin minä vihellän matkallani


Toi katti on ihan tajuton pölyhuisku nykysin! :D Toi häntäki, hehs.
Taidan nyt toistaa itseäni pahemman kerran, mutta on pakko sanoa että yleisesti ottaen mulla pyyhkii aika hyvin! Eilinen päivä vierähti näytelmäkerhon pikkujoulureissulla, johon sisälty teatteriesitys ja paljon hyvää ruokaa! Hienot ravintolat on mulle aika harvinaista herkkua (terveisin tyyppi, jolla ei ole syviä lautasia ja jonka ruokapöydän jalkoja ei edelleenkään vaan ole löytynyt :D), minkä varmaan huomasikin innokkaasta kamerakäyttäytymisestä ja mun lautasen ympärillä vallitsevasta sotkusta....

Ja me tilattiin maanantaina mun vanhojenmekko!!! Ja varattiin kampaaja! Hurjaa miten tanssit alkaa munkin osalta jo konkretisoitumaan. Nyt vaan sitten odottelen kädet ristissä, että mekko saapuis perille jotenkuten odotusten mukaisena.... Jänskättää! (-:

5 kommenttia: