keskiviikko 28. joulukuuta 2011

mä otan kaiken aina todesta vaikka mikään ei oikeestaan kiinnosta



ja minä alan juosta, mut veri, se pakenee päästä
kuu taivaalla loistaa, ja heijastuu jäästä
mulla on pahoja aavistuksia, mielessä tämän tästä
enpä taida hengissä selvitä elämästä.
 Pariisin kevät - Saari

Juliaa on kiva kuvata! Oltiin eilen kuvailemassa päiväsaikaan ja oltais varmaan viihdytty ulkona pidempäänkin jossei ois ollu niin kylmä. Sähkökatkoksetki vois tapahtua valosan aikaan, että ne vois käyttää vaikka kuvaamiseen. Ruuanlaitto oli eilen vähän turhan vaikeeta taskulampun valossa..

Tää päivä alko vähän yli tunti sitten. Hennesin uus kuvasto vaikutti kivalta ja iski sellanen "apua kohta on taas kevät, kivaa"-fiilis. Kulunutta vuotta voin fiilistellä samalla ku teen 2011 postausta, jeeee. (----:

8 kommenttia:

  1. Tulinpas pitkästä aikaa kurkkaan teidän blogia, ihania ootte vieläki. Jatkakaa samaa mallii! (:

    VastaaPoista
  2. tehkää joskus sellane postaus mis esittelette kaikki teijä kamerajutut :-) objektiivit jne!

    VastaaPoista
  3. kuvat on aina yhtä ihania ♥
    oon varmaan kysyny jo vaikka kuinka monta kertaa, mut millä siis muokkaatte kuvianne ? :-)

    VastaaPoista
  4. otsikon luettuani olin heti silleen PARIISIN KEVÄT! :D
    Ja hienoja on kuvat, niinku aina:) tykkään ku ne on aina niin värikkäitä

    VastaaPoista
  5. tehkää video postaus uudenvuoden kunniaks ! ;D

    VastaaPoista
  6. tämmönen kommentti tähän väliin et *vaikkei mikään oikeastaan kiinnosta
    anteeksi, oon vähän raiskannut tota biisiä :D

    VastaaPoista
  7. Sara: kiitti! (:

    Tammy: heee, kiva kuulla! me yritetää parhaamme :--D

    Anonyymi: joo meillä oli sellanen joskus suunnitteilla nii eiköhän me se jossai vaiheessa toteuteta!

    Saara: kiitos! mä muokkailen kuvia adobe lightroomilla, picnikillä ja gimpillä, julian tiedän käyttävän ainakin kahta jälkimmäistä :D

    Laura: pariisin kevät<!3 kiitos c:

    Anonyymi: nooo ehkä jossain vaiheessa :D kynnys on viel vähä turhan korkea!

    julia: ouuu my bad! mut kiitos korjauksesta :D

    VastaaPoista