maanantai 12. joulukuuta 2011

and we just go along

Onnistuneeseen viikonloppuun kuuluu mun mielestä olennaisena osana univelkojen kuittaaminen. Ja kun on nukkunut paljon, saattaa ehkä jaksaakin kymmenen tunnin koulupäivän, johon sisältyy lukuaineiden lisäksi teatteria ja wanhoja. Kevyt aloitus viikolle, eh? Mut pakko sanoa et Lambeth Walk on ihan huippu, ja mun kaveritkin on varmaan rekisteröiny mun mielipiteen kun oon hyräilly sitä biisiä again & again & again. :---D Ja epätoivoisen nettiselaamisen johdosta oon löytäny kaks potentiaalista mekkoehdokasta että wanhat alkaa tältäkin osalta näkemään valoa pimeydessä!

Sunnuntain missio oli löytää joululahjoja mahdollisimman nopeasti. Turhautuminen iski useammassa kohtaa, mutta metsästys saa jatkoa taas tällä viikolla. Ainut vaan etten ikinä keksi mitään järkevää iskälle. Mitä ostaa ihmiselle, joka tykkää moottoriajoneuvoista, urheilusta, raveista ja noh, televisiosta ylipäätään? Kanavapaketteihin mulla ei ole varaa, joten ehkä mä turvaudun taas ruutukauluspaitaan. (ne ei petä koskaan....) 

5 kommenttia:

  1. Oah muistan ton stressin kun piti etsiä vanhojentanssipukua, hyi. Toivottavasti saat sen noppaan ettei tuu viime hetken paniikki :)

    Ja ihania kuviaki!

    http://colours-and-carousels.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Millä muokkaat näitä kuvia? Miten teet noi mustat "vivahteet" kuvien ympärille :-)

    Sulla on ihana blogi<3

    VastaaPoista
  3. TEHKÄÄ SE VIDEOPOSTAUS ):

    VastaaPoista
  4. Sita: JOOO nyt se stressi on siirtyny kampaukseen ja kenkiin :D mekko on onneksi jo tilauksessa (--: kiitti!

    Anonyymi: adobe lightroom, picnik ja gimp! ja mustat vivahteet lisään joko lightroomil tai picnikil, jossa on sille erillinen efekti (:

    Anonyymi: sanooks joku viel ihQ :DD:d siis jos mua ei lasketa

    Anonyymi: kyl me joskus, älä oo surullinen ):

    VastaaPoista