torstai 24. marraskuuta 2011

you will be my main direction


Tykkään
 - mun pilkkuhameesta, siitä huolimatta että sen käyttö on helman lyhyyden takia jääny minimaaliseksi tässä kahden vuoden aikana. Päätin ettei se enää haittaa. 
 - siitä, että kokeen sijaan mennään huomenna fyssanryhmän kanssa Jyväskylän yliopistoon titrailemaan aineita, vaikken oo vieläkään perillä siitä mitä se tarkalleen on.
 - kuva-arkistoista niiltä ajoilta, jollon uus objektiivi innosti kuvaamaan mm. kissanpentuja ja Mikkeliä (kuka on muuten käyny jo uudessa Stellassa? Mä en oo vielä kerenny!) - vanhat kuvat on aika käteviä nyt, kun samainen lasini lomailee Helsingissä edelleen, kun ei kukaan ole sitä ehtinyt noutamaan. :(
 - Chisun uudesta albumista! Mitä enemmän kuuntelee, sitä paremmalta se tuntuu, jeeh!
 - siitä että luin jo toisen kirjan kuukauden sisään, huhuh! Ok no tääkin oli Tuntematon sotilas äikkää varten, mutta nyt mun viime aikoina (tai no, vuosina..) unten mailla ollut kirjadiggari on taas herätetty ja tahtoisin lueskella taas vähän aktiivisemmin! Suosituksia otetaan vastaan !!
 - kynttilöistä jee! Tosin kaikki on jo rahdattu uudelle kämpälle, kun muutto taas yllättäen viivästy (niin, mites se marraskuun alussa muuttaminen?!) mutta kohtapas mä pääsen niitäki jo siellä polttelemaan! :)

14 kommenttia:

  1. Toihan on just nätti mekko ja ihan sopivan mittane! :o

    http://ruusukerotta.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Oijoi toi mekko on just ihana! :--)

    VastaaPoista
  3. En kestä kui söpöi noi kissat on :---D

    VastaaPoista
  4. ihana asu, ja taaas vaihteeks ihania kuvia!

    VastaaPoista
  5. lue juokse poika juokse:) oon kuulllu pelkkää hyvää ja oon ite alotellu lukemaan,ja mielenkiintoselt vaikuttaa!

    VastaaPoista
  6. Asutko tsää Jyväskylän lähel??? woot !!

    VastaaPoista
  7. SSM: no istuessa saa pelätä perseenvilkkumisen puolesta, mut mustien (ehjien !!) sukkisten kanssa tota ongelmaa ei oikeestaan ees ookkaa :DD

    Anna: kiiiitos ! :)

    Veera: en mäkää !! voi ku kisut säilyis aina tommosina pikkusina :D

    Kerttuli: voi kiitos! (---:

    hebsuu: oo kiitti paljon vinkistä!! toivottavasti löytyy meidän kirjastosta D:

    Anonyymi: eeen!! :D Tehtiin vaan päiväreissu sinne yliopistolle, paljon lähempänä mä oon Mikkeliä :)

    VastaaPoista
  8. Hmm... Kirjavinkkejä kun kyselit mieleeni tuli ainakin Maameren Tarinat, jos fantasia (esim. Tolkien) yhtään uppoaa. Sitten suosittelen Herman Hesseä vaikka Narkissos ja Kultasuu ja Waltarilla (joka voi kuulostaa tylsältä) on tosi hyviä -> Turms Kuolematon.

    VastaaPoista
  9. Ihania kisuja! c: Ja riippuu minkä tyyppisist kirjoist diggaat, mut Paulo Coelhon kirjat on jees ainaki!

    VastaaPoista
  10. tuo hame on just hyvä! (:

    VastaaPoista
  11. kivan lyhyt toi hame...

    VastaaPoista
  12. iida: SEHÄN SE !!

    JanE: kiitti vinkeistä ! Maameren tarinat 1-4 mulla onkin ollu jo useemman vuoden, vois nekin vaikka joskus lukea! :)

    Sinna: kiiiitti ! :) Juu Coelhoa pitäis jossain vaiheessa kans lukea!

    Anonyymi: :--)

    Anonyymi: sitähän mä itekkin sanoin? tosin tästä lähin se on sopivan lyhyt mulle, omapahan on takalistoni :D

    VastaaPoista
  13. I know this web page provides quality based posts and additional material, is there any other website which presents such things
    in quality?

    Here is my blog; jackpot 6000

    VastaaPoista