tiistai 29. marraskuuta 2011

vi räknar dagar, räknar år

Tulin joku pari tuntia sitten kotiin. Sitä ennen olin Alicen kanssa työstämässä yhtä proggista, jossa kuvataan erilaisia helsinkiläisiä koteja. Nyt mulla on lataamassa iso määrä kuvia ihanan nukkekotiharrastajan kodista.

Wilmaan tuli eilen infoa wanhojentansseista... Hei apua, mä en ole edes ajatellut sen kummemmin millaisen mekon haluaisin tms! Ja tosi moni on hankkinut omansa jo, oonko mä myöhässä kun en ole päättänyt väriäkään vielä? Musta tuntuu et päädyn joka tapauksessa jonkinsävyiseen siniseen, mutta onks se sit ihan tylsä? :D Ja sit te, jotka ootte jo tanssinut wanhat : kaikenlaisia vinkkejä otetaan vastaan! Plus musta ois tosi kiva ylipäätään kuulla miten teillä meni wanhat ja oliko kaikki häslinki wanhojenpäivän arvosta. (:

Jees, mun päivän taitaa kruunata se et lisääää glögiä ja Twilight.

10 kommenttia:

  1. Mie vissiiin rakastuin näihin kuviin!:)

    VastaaPoista
  2. missä koulus oot (:?

    VastaaPoista
  3. neljäs kuva on valtavan söpö! <3 :)

    VastaaPoista
  4. wanhojenpäivä on oikeesti täynnä yhtä häslinkiä, mutta kyllä se on sen arvoista. harkoissa se tanssiminen saattaa tuntua helpolta ja mukavalta, mutta auta armias kun sulla on se mekko päällä ja korkkarit jalassa niin tanssiminen ei olekaan niin helppoa enää. hyvin kyllä selvisin ite, mut tosiaan mulla aineki oli vaikeuksia se mekko päällä tanssia :D rakkolaastarit on ihan jees, jos on sellaset kengät mitkä saattaa hiertää.

    VastaaPoista
  5. Sininen mekko sopii sulle varmasti. Ei se oo tylsä, koska itelläniki oli sellai vaaleansininen mekko. Wanhojenpäivä oli kyllä yksi elämäni parhaista päivistä, koska oli ihana prinsessaolo ja kaikki oli vaa niin ihanaa. Jäi kyllä paljon hyviä muistoja! :)

    VastaaPoista
  6. haha voi ei miten ihana tossa neljännessä kuvassa toi koiran ilme :D

    VastaaPoista
  7. Roosa: jooo, se oli tosi sulonen!

    irae: heee kiva kuulla (:

    Anonyymi: kallion lukio!

    Saara: oon samaa mielt ja ton koiran kieli menee iha hassusti :--D

    Henna: jep c:

    Anonyymi: harkat on onneks ollu tosi mukavii joo! :D ajattelin et hankin ei-niin-korkeakorkoset kengät ni eipä tarvi ainakaa paljoo sit kompastella, mekon kaa voi tulla ongelmia jos se helma on levee. en osaa viel arvioida kunnol ku en oo sitä livenä nähny! mut noit rakkolaastareit yritän kyl muistaa ottaa mukaa kaiken varalt :D

    Anonyymi: jeeee, kiva kuulla (: toivon et mulle jää kans yhtä hyvät fiilikset siit päiväst ku sulle :D eipä siihen enää hirmu pitkä aika oo!

    pauliina: älä vaa! :D

    Mikaela: kiiiitos c:

    VastaaPoista