perjantai 18. marraskuuta 2011

sota on päättynyt, palatkaa pariisiin


AH vihdoinki viikonloppu!! Yhtälö "kunnianhimo+saamattomuus=viime tippaan jätetyt koulutyöt, joita tehdään öitä myöten" on pitänyt mut koko viikon kiireisenä, mutta nyt mulla on vihdoinkin enemmän aikaa myös esim. nukkumiseen, tiskaamiseen ja ruuanlaittoon. Mä otan kyllä ens viikolla starttaavan koeviikon vastaan ku messiaan, en ois jaksanu enempää esseiden palautuspäivistä täyttyviä kalenterinsivuja!

Seuraavaks keittelen pinaattikeittoa ja pelkään jo pahoin, että sitten simahdan sängylle... :D Mä oon muuten oikeesti ihan vanhojentanssifiiliksissä, ja iskee jo nyt pikkunen stressi siitä ku kaikilla muilla tuntuu olevan jo mekko hankittuna!! On mullakin muutama varteenotettava ehdokas, mutta toisaalta vois huomenna katsastaa muutaman mekkoliikkeen kun oon Helsinkiin päin menossa. (---:

7 kommenttia:

  1. ihania kesäkuvia!! alko tulla jo kauhee ikävä kesää ! :-)

    http://salliiii.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Tulee ikävä kesää kun näitä kattelee :---(

    VastaaPoista
  3. aa, tykkään teiän blogista ihan hirmusti♥ ja tääki postaus ja aww ei voi sanoa muuta :---)

    VastaaPoista
  4. oiii mitä kisuja, ja kuvia ylipäätään :--)
    J

    VastaaPoista
  5. salli & Mutteri: jeps, jotenki huvittavia näiden kuvien kesäsyys ku ulkona on jo vähän luntaki :DD !

    Saara: Kiitos samoin !! :----)) <3

    JT & emma & pauliina: kiitos! :D

    VastaaPoista