lauantai 12. marraskuuta 2011

rome rome rome part 2

Tänään on ollu tosi hyvä päivä!
1. Sain viimein muokattua loput Rooma-kuvat. Mun omat lempparit näistä on toka ja vika kuva, tykkään niiden värimaailmasta ja sommittelusta jaja siit et niissä on ihmisiä! Lisäks kuva, jossa Alice poseeraa pääpatsaiden kanssa on ihana. :--D

2. Marraskuu ei oo ees puolessa välissä, mutta oon alkanu sisäistää ajatuksen, että kohta kaikki kaupat on täynnä kaikenlaisia palloja ja rimpsuja ja tonttuja ja televisio pakkosyöttää jouluaiheista ohjelmaa. Fun, eh? No joo, kolme glögipurkkia viisaampana päätin tänä vuonna hankkia joululahjat ajoissa.

3. Siivosin, tiskasin ja leivoin äsken suklaamuffinsseja! Joku saa kyl tulla syömään noi pois, en millää jaksa ite kaikkia. Joskus kahentoista maissa näin Annaa pitkästä aikaa ja yyh mulla on sitä kauhee ikävä! Anna oli iloinen ja ihana niinku aina ja mä tarjosin sille kaakaon hyvityksenä siitä, että se suostu kuskaamaan mun kameran Helsinkiin. Pystyn taas ottaa kuvia, jeeee!

4. Oon pystyny kuuntelee musiikkia melkein koko päivän. Paljon Happoradioo ja Hurtsia. Loppuillan voisin näille pyhittää vielä.

Ei mulla muuta. (-------:

20 kommenttia:

  1. Nää kuvat on jälleen mahtavuutta, mun lempparikuva on toi missä on keltanen talo! (---: ja muffinssit mulle kiitos !!!!

    VastaaPoista
  2. mikä kamera ja putki sulla on ? :)

    VastaaPoista
  3. miksi oot niin wnb lissu... D:

    VastaaPoista
  4. julia: heeeh jee kiitos (: tuu syömää!

    Anonyymi: nikon d90 ja objektiivina näissä kuvissa sigman 50mm

    Anonyymi: vaikee sanoo? mä vaan yritän ja yritän niin kovasti olla lissu ja yritykseks taitaa jäädä ku säki käytit ilmaisua wnb. ei mut oikeesti en kyl ymmärrä mitä tarkotat tol kysymyksel joten en pysty antaa kunnollista vastausta, sori.

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia taas kerran :--)

    ps Hurts on ihana ♥

    VastaaPoista
  6. heei kivoi kuvii!

    ps millon teette videopostauksen? :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! don't know, kynnys on viel turhan korkee :D joku päivä ehkä

      Poista
  7. Ihana kattella Rooma-kuvia, kun oon ite lähdössä käymään siellä parin viikon päästä, vähän lähtöfiilistelyä :)

    VastaaPoista
  8. mua ärsyttää ihan sikana, et en tiiä miten saan kuvien kehykset pois :ss:s, mut aivan ihana blogi, jään lukemaan !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on jossai blogin ulkonäköasetuksis? 0: ja jeeee kiitos (:

      Poista
  9. ei voi muuta sanoa kuin että on kyllä liiankin hienoja kuvia (mikä siis kertoo että olet tositositositosi supersupersuper hyvä kuvaaaja) !!! :>

    VastaaPoista
  10. http://t-banan.blogspot.com/search/label/julia?updated-max=2011-09-19T13:46:00%2B03:00&max-results=20 <--- ootko ton värjäyksen jälkeen värjänny sit millä värillä? :--)

    VastaaPoista
  11. Anonyymi, karua myöntää mutten ton jälkeen oo värjänny tukkaa :---D Nykynen semiruskee väri on siis vaan haalistuma tosta edellisestä!

    VastaaPoista
  12. varmaan kysytty monta kertaa mutta millä muokkausohjelmalla muokkaatte kuvanne?:D

    VastaaPoista