tiistai 8. marraskuuta 2011

oi marraskuu !!!


Tiiättekö kun on niitä ihmisiä, joiden kaikki eleet ja teot on ku runoja? No mä painin ihan päinvastasessa sarjassa. Mun piti laittaa tähän postaukseen nättejä kuvia tänään uunissa pyöräytetyistä kauniista leipomuksista, mutta vikan kuvan keksit puhuu karua kieltä.... Ei kai siinä mikään auta, että kaikki mun laittamat ruuat on aina jotenkin muotopuolia :---D No, työ on ainakin tekijänsä näkönen! Mutta toisaalta on aika lohdullista, että huomenna tuun siihen mystiseen ikään, jolloin nainen on kuulemma kauneimmillaan, joten näin ollen ehkä seuraavan vuoden ruokatuotoksetkin saavuttaa esteettisen maksimikohtansa?! Noita keksejä kattomalla mun on kyllä vaikee uskoo sitä, mutta ihan hyviltä noi kuitenki maistuu... :D

Ja mun hormonitoiminta on varmaan jotenkin tosi sekasin, koska oon viikon sisään melkein-itkeny kahesti (minä !!! yleensä tirautan itkun kerran vuoteen ja sillonkin syy on luokkaa "terveyskeskuksen dementikkomummo pyys lehmää eikä mulla ollu tarjota ku kumikana....") ja oon ihan kauhean hirveän onnellinen ja mun marraskuu tuntuu olevan kuorrutettu kivoilla jutuilla: synttärit tottakai, muutto (juu muutan taas, tosin tällä kertaa tarkotus on asettua ihan kunnolla asumaan joten tulevasta kämpästä tulee kuvamateriaaliaki sitten aikanaan!), objektiivi tulee huollosta, meen varmaanki kuvaa yhtä keikkaa ja tällä hetkellä luen ihan huippukirjaa, Alice Seboldin Omaa taivasta. Ja koeviikkokin on sitten kuun lopussa, ja uskoakseni sekin on ihan kiva juttu!! Vaan viis koetta ja seuraavassa jaksossa onkin sitten kuvista ja bilsaa ja wanhojen tanssiharkat :---))) Ja just kun olin hyväksyny faktan että mulla ei oo paria ja päättäny tanssia siltikin, niin partnerikin ilmaantu ku taikaiskusta!!! Ooo ihmiset jotka valitatte marraskuun masentavuutta, teidän elämänilo on varmaan kasautunu mulle. En ihan lupaa palauttaa sitä takasin tän kuun jälkeen, tää on aika kiva olotila.

18 kommenttia:

  1. vooi hihihi oot niin söpö :):)

    VastaaPoista
  2. ihana toi teksti :) sä osaat kirjottaa tosi hyvin!

    VastaaPoista
  3. sulla on ihana tapa kirjottaa! (-:

    VastaaPoista
  4. Hei sulla on tosi ihania kuvia:)

    VastaaPoista
  5. ihana blogi, ihania kuvia ja kerrassaan ihana postaus! :)

    VastaaPoista
  6. voi se oma taivas on jotain niin loistavaa!
    ainut miinuspuoli oli se että märisin varmaan joka toisella sivulla.....

    VastaaPoista
  7. http://t-banan.blogspot.com/2011/01/pari-melkein-sesonkijuttua.html
    miten sä oot tehny nää shortsit? ihanat :))

    VastaaPoista
  8. aij miks kaduttaa? :/ nojuu tää on mun eka kiintee objektiivi ja oon niin samaa mieltä sun kans !

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: hihi, ite oot !! :----))

    nataliaa: kiitos! :)

    Anonyymi: musta tuntuu että siitä tais sittenkin tulla LIIAN sekava mutta kiva jos tykkäsit ! :--D

    maria: kiitooos! :D

    pauliina & Iida & kaisa: voiii kiitos kamalasti! (:

    Anonyymi: sain sen nyt päätökseen ja oli tosiaan hyvä kirja! :D ja joo, mullaki alko sydän hakkaa yhessä vaiheessa ihan kauheesti ja hengitin raskaasti ja hui D--:

    Roosa: kiitos! :))

    Anonyymi: Leikkasin lahkeet sopivan lyhyiks, tein lahkeensuihin eteen kolme ja taakse kaks laskosta (käänsin vaan nurjalle n. sentin verran kangasta/laskos ja ompelin) ja sitte käärin lahkeita sopivan verran ja ompelin sivuihin että ne pysyis käännettyinä :D ja sitten ompelin rusetin poisleikatuista lahkeista ja kiinnitin! ei oo tullu moneen kuukauteen taas käytettyy noita, vois joskus laittaa taas päälle (:

    TANJAU: kyllä, kiinteet for the win !!!

    hebsuu: kiitos!! :D

    VastaaPoista
  10. oij Julia !!!! <3 kivoja kuvia, ja ihanat noi sun kynnet :):):) ja noi keksit, namsnamsnams !!! en malta odottaaa joulukuuta ni sit saat leipoo mullekkiii tollasiii naminami keksejä !!!!!! ;)

    VastaaPoista
  11. aivan ihanaihanaihana postaus!! :-) ja oi, määkin tykkään marraskuusta :-------)

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: kiitos samoin ! :D

    Josefiina: ite asias kynnet on jostai touko-kesäkuulta :DD ! ennen joulukuuta en kyllä keksejä leivokkaa ku tuli sen verran noita syötyä, mutta esim. sä oot mitä parhain syy niiden tekemiseen!!! ootas vaan kuule ;))

    Sara: kiitooooos !! :)) marraskuu on aliarvostettu kuukaus ! D:

    VastaaPoista
  13. vähänkö hienoi kuvii taas! : ) otitko ne filmikameralla vai muokkasitko vaan?

    VastaaPoista