perjantai 21. lokakuuta 2011

yesterday is history, tomorrow is a mystery - today is a gift


Tänään oli hassu päivä: sain mun uskonnonopettajalta chilipaprikoita, äikässä katottiin Little Miss Sunshine (joka oli btw tosi hyvä leffa!), koulun keskusradiossa soi kuubalaista musiikkia ja alko syysloma. Kaikki tuntuu menevän muualle - Iidakin on tällä hetkellä vallottamassa Roomaa! -, mutta mulla ei oo vielä juuri mitään suunnitelmia tulevan viikon varalle. No, sopii toivoa että järkkäytyis jotain muutaki ohjelmaa ku kouluhommia! Mites muut, joko on lomat ohi vai vasta edessä? (---:

11 kommenttia:

  1. vau miten hienoja kuvia ! :)

    definitelymaybe-ronja.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mulla on loma ohi, muutenkin meillä oli vaan pidennetty viikonloppu... On tä silti ollut ihanaa, on saanut levätä ja nukkua! :)

    VastaaPoista
  3. Mulla lomaa vielä tämä viikonloppu, sitten takaisin arkeen, nyyh :( hyvää lomaa teille!
    ps. Mitä tää blogin nimi meinaa :D?

    VastaaPoista
  4. ihana postaus, tykkäsin kuvista ihan hirveesti :--)

    VastaaPoista
  5. Little Miss Sunshine on just huippu leffa! :D kivoja noi chilit ;D -stella-

    VastaaPoista
  6. ihania kuvia, ja pelottavan tutun näköisiä noi MAOL ja muut kirjat! mullakin on loma tällä viikolla, maanantain-tistain oon menos hesaan mutta muuten lomasuunnitelmat on aika auki vielä :D ja toi Little Miss Sunshine on joku niin hassu leffa, sille pikkutytölle ei voi muuta kuin nauraaa!! :D hauskaa lomaaaa ! :--))

    VastaaPoista
  7. Ronja: haha kiitti! :D

    Mutteri: kiitos! :)

    ellau: jep, jo pieni loma tekee ihan hyvää! :D mulla on meinaan jo ongelmia, mitä teen koko pitkän viikon :DDD

    sani: voih, no toivottavasti oli kiva loma! :) en oo varma muistetaanks minä tai iidakaa tota nimen alkuperää kunnolla, mut jotain hämärää symboliikkaa siihen kai liitty :-------D

    Saara: Kiiiitos! (--:

    Anonyymi: Niinpä, mä tykästyin leffaan ihan kunnolla! Harvemmin mikään leffa ees tuntuu musta hyvältä :O Joo vähän on kärsineet chilit, ehkä en uskalla syödä enää mut otan siemenet talteen! :Dd

    Josefiina: Niinpä! Joo mullaki suunnitelmat vähän auki, mut eiköhän tää loma tässä ihan mukavissa merkeissä kuitenki suju :) hyvää lomaa sullekki!! :---D

    VastaaPoista
  8. Ihan hullun huikeita kuvia! :)) Ja Little Miss Sunshine on hyvä leffa, vaikka siitä onkin jo pari vuotta kun sen näin...

    http://samoillaraiteilla.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. tuo porkkanamandariiniomenatomaattikuva on ihan älyttömän ihana!

    VastaaPoista
  10. Tanja: kiitos! ja joo, se oli oikeesti hyvä, vaik harvemmin mikään leffa kauheesti mua hetkauttaa ni tossa oikeesti nauroin ja jäi semmonen "hei katoin just hyvän leffan" -fiilis!

    mari: hih kiitos! :D arvaa miten paljon nauroin ku raahasin kassalle pelkän tommosen punaoranssin keon vihanneksia :----D

    VastaaPoista