maanantai 10. lokakuuta 2011

cause we can only stretch out days in weeks, in months, in years

Loma on varmaan joku maailman ristiriitaisin asia. Tarkoituksena on rentoutua ja päästää irti arjesta. Loman lopulla pitäisi olla levännyt ja täynnä energiaa ja valmis palaamaan rutiineihin. Itse kehittelen aina hirveän listan kaikkea tärkeää ja turhaa tekemistä loman ajaksi ja viimeisinä päivinä sitten huomaan etten ole ehtinyt tekemään mitään kaikelta lagaamiseltani ja lista vie mua 6-0. Adjektiivi levännyt ei tosiaan kuvaa mua loman lopulla. Ehkä kerrankin voisin ottaa syysloman tavoitteeksi sen, etten sunnuntaina olisi stressaantunut, aikaansaamaton ja tuntisi oloani laiskaksi.

Siispä mä aion nähdä kavereita, käydä ostamassa takin ja kengät, ottaa valokuvia, kirjoittaa postikortteja, lukea oikeasti Taloussanomia yh:n kurssia varten, etsiä jonkun tosi mielenkiintoisen kirjan jonka voisin sitten joku rahakas päivä haalia itselleni, katsoa salkkarit joka päivä, miettiä ja toteuttaa Ota kuva-haastetta, etsiä jonkun hyvän kohtauksen Peter Panista lavastuksen tunnille, laittaa ruokaa (!!), auttaa mun pikkusiskoa läksyissä etc. Paljon kaikkea turhaa ja kivaa ja ihan vaan, jotta voisin loman lopulla olla tyytyväinen ja miettiä, että tulipa tehtyä edes jotain. Millos teillä on loma ja mitä ootte ajatellu tehdä? (:

12 kommenttia:

  1. mäpäs tykästyin tähän blogiin iha kunnolla ! ihanii kuvii :)

    VastaaPoista
  2. meillä alkaa syysloma vasta keskiviikkona, ja sitäkin on vaa to ja pe, ja musta tuntuu et on liikaaki tekemistä D---:

    VastaaPoista
  3. ihana toi vika kuva annikasta ja sannasta!

    VastaaPoista
  4. woow mikä kamera nois on ollu ja mitkä objektiivit :O sairaan upeita !

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia ja mulla on aina sama ongelma, loman lopussa tuntuu et oon enemmänki stressaantunut ku levänny..

    VastaaPoista
  6. Mulle loma on aina ollu sellanen, että suunnittelen tekeväni kaikki rästihommat, mutta sitten kuitenkin vain rilluttelen tai enemmänkin lagaan himassa. Mulla alkaa vasta 24. päivä syysloma, mutta silloin pääsen onneksi Lontooseen :-)

    Ja tässä postauksessa tykkäsin eritoten noista kuvista, joissa on ihmisiä sateenvarjojen kanssa. Ihania!

    VastaaPoista
  7. mahti kuvia! ja nyt on kuulkaa sellanen juttu, että mä haastan teidät molemmat! käykää kurkkaamassa haaste täältä:
    http://miss-m-life.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. Siitä on niiiiiin pitkä kun viimeks kävin. Tämä blogi on ehkä vielä parempi kuin muistinkaan.

    Ja nyt mun on pakko saada lättyjä!

    VastaaPoista
  9. nää on niin ihania nää teijän blogin kuvat<3 mulla on nyt syysloma, olin ma-ke aamu risteilyllä, sen jälkeen vaan lagannu, vaikka piti kyllä olla tehokas

    VastaaPoista
  10. Hienoja kuvia, mutta missä Krista ja Emil? Häpeex sä niitä?

    VastaaPoista
  11. Siiri: jeeee kiva kuulla! (: ja kiitti!

    Ira: vähä lame vastaa tällee sikamyöhään mut totta, ja tyhmää et teil on noin lyhyt loma :0

    Riikka: munki mielestä!

    Anonyymi: nikon d90 ja nois tais olla sigman 50mm (:

    marika: älä vaaa ja hyviä oliki!

    ellau: kiitoos (: hyvä kuulla etten oo ainut probleemani kanssa :D

    AINO: toi lagaaminen kuulostaa jotenki niin tutulta..... :D ja aaaa voi vitsi, lontoo on tosi makee kaupunki ! heee kiitoksia!

    Milena: kiitti (--: käyn tsekkailee ton haasteen!

    Lotta: hyvä että löysit takaisin (:

    kaisa: kiitos (: lagailu on lomil vissii se juttu :D

    Anonyymi: ...en ? :D tolt päivält mul on kristasta ja emilist ehk kaks kuvaa mut siis totta kai häpeän ja siks oon poistanu neki kuvat jo. eivaa krista ja emil on ihan parhaita ja kuka sä oikein olet

    VastaaPoista