maanantai 26. syyskuuta 2011

valo kaipaa rakastajaa, pimeys etsii kasvojaan


ja mä yritän pakoilla laukussa kuumottelevaa enkunkirjaa laittamalla tollasta "tää kuva on kuukauden vanha eikä sovi mihinkään muuhun postaukseen" -materiaalia. :D Menin kauppaan ostaa muistikirjaa mutta palasin Trendi kainalossa ja nyt oon majoittautunu kirjastoon nauttimaan wlan-yhteydestä.... Tämmosista pikkuseikoista huolimatta mun koeviikkosuunnitelmat on pysyneet jo yllättävän hyvin hanskassa! Yhteiskuntaopin kokeen esseet osu ihan nappiin ja oon onnellinen, et ainakin eka koe meni hyvin. c---:

Ja hei, mä haluan harrastuksia! On tylsää vaan päivästä toiseen pyöriä neljän seinän sisällä ku häkkieläin ja pohtia, kattoisko telkkaria, opiskelisko vaiko söis. Urheilu ois kivaa, mutta lähin uimahalli on niin kaukana ja lenkkeily on tylsää yksinään. No ehk mä lähen tästä kotiinpäin ja unohdan mut atleettiajatukset kunnon juusto-kurkku-tomaatti-paprikaruisleivän avulla. :D

8 kommenttia:

  1. Se avaruus.. Aina se avaruus.. :DD

    VastaaPoista
  2. pitkästä aikaa kiva postaus!!1 D: ps. niinpä se avaruus.......................

    VastaaPoista
  3. haha, nyt mun on pakko sanoa, että mää INHOON tota hilepöly systeemiä yli kaiken, mutta mää jostain syystä TYKKÄÄN siitä teijän blogissa! Voi kyllä osittain johtua siitä että oon tottunut tuohon pölyhiletykseen täällä, tai sit siitä että te osaatte käyttää sitä hyvin. :) mutta kumminkin, se on kiva teijän kuvissa! hih jjjaa ihania kuvia taas kerran :)!

    VastaaPoista
  4. aivan ihana toi toka kuva :--)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: Niinpä, mut oon koittanu rajottaa :D ei mul oo mitää parempaakaa muokkausjuttua yyh... ):

    Anonyymi: Mitä tarkottaa kiva postaus? :D kiva kuulla kuiteski! :D

    Maija: jeee kiitos! :)

    Christa: Hassuu miten toi efekti aiheuttaa noin paljon tunteita :D Mut kiva kuulla et se ei meil mee ihan överiks (---:

    Anonyymi: jee kiittis! :--D

    VastaaPoista
  6. sulla on tollasia vanhanaikaisia vaatteita mitä nyt selailin sun postauksia... ihan jees ne sulle sopii mut ite en käyttäis. D:

    VastaaPoista
  7. teiän blogi on aivan ihana! tykkään jotenki hirveesti sun tyylistä kirjottaa ja muutenkin sun persoonasta :)

    VastaaPoista