tiistai 27. syyskuuta 2011

tua casa ?


Arvatkaa kuvien perusteella missä mä oon kuukauden päästä! Okei varmaan vaikeeta ku Colosseumki loistaa tos yhes kuvas melko selkeesti? Eli siiiis, oon ottanu nää kuvat kahdella edellisellä Rooman reissulla ja must say, se on kyl tosi kiva kaupunki. Mut Praha on kivempi, hähä. Syy miks meen tonne kolmatta kertaa on se et meidän kuvishissayhteiskuntaoppi-kurssiin sisältyy viikon mittainen Rooman reissu. (: En oo koskaan ollu ulkomailla koulun kanssa, vähä jännää? (ellei jotai ykkösristeilyä lasketa, tosin se eroo kyl siin ettei opettajat ollu mukana......)

Meil on nyt koeviikko menos ja viisi koetta riittää mulle paremmin ku hyvin. Tänään oli hissa ja läpi menee helposti jeee. (: Mut pakko toivoo et se opettaja on ymmärtäväinen sen suhteen et oon sekoittanu eri sotia keskenään ja kirjottanu osan maailmanhistoriasta vähän päälaelleen. Ja vaik eilen tuskailin sen lukemisen kaa aika paljon ni lukiessa muistin myös et hissahan on mielenkiintoista. Torstaina ois saksan vuoro ja lukemista ei kyllä yhtään auta se et oon muokkaillu tunneilla melkein kaikki kirjan kuvat uuteen uskoon. Jälleenmyyntiarvo on varmasti korkea kun ihmisten otsassa lukee justin bieber tai kuuntelutehtävän kaveruksista on tehty emoja.

14 kommenttia:

  1. yyh, mä en saanu tota prokkista mahdutettua lukkariin, ku on tea-prokkis :/ oon kateellinen! pidä hauskaa (:

    VastaaPoista
  2. Rooma on ihana ♥ Milano ihanempi!!!

    VastaaPoista
  3. Oii tuli semmonen olo että Roomaan takasin nyt heti kiitos... Nyyh! :)

    VastaaPoista
  4. Roomaa!! Se on aivan ihana paikka! ite olin siel viime keväänä :)

    VastaaPoista
  5. vau miten sä oikeen muokkaat nää kuvat? :D

    VastaaPoista
  6. Roomassa on tunnelmaa, mutta onko sitä enää, kun sinä menet sinne...

    VastaaPoista
  7. ^hajosin anon kommentille
    mutta siis piti tulla sanomaan, että vitun upeita kuvia! luulin että nää on jostain weheartitistä otettu :0

    VastaaPoista
  8. Ei apua en voi lopettaa nauramista tolle anolle :____________D Luulis et tunnelma on menny Roomasta jo sillon kaks vuotta sitte ku kävit siel! ps tuothan sit tuliaisii!1

    VastaaPoista
  9. wau, hienoja kuvia!!! :---))) t. Josefiiiiina

    VastaaPoista
  10. Ihan loistavaii kuvii taas kerran, en vaa voi hehkuttaa liikaa!! Hihi mäki haluun joskus roomaan! :) Petra

    VastaaPoista