tiistai 13. syyskuuta 2011

stockholm

Aaah ette arvaakaan, kuinka helpottavaa on postata VIIMEIN ees jotain! :D Ihan kamalaa kun on kuvia ja aikaakin iltasin ihan tarpeeks, mutta netti puuttuu ni en voi muokata kuvia kunnolla tai postata yyyyh. Onneks koululla on netti. Mulla on taas kauheesti sanottavaa ja ideoita ja varastoon jääneitä kuvia, alotetaan nyt näillä Tukholma-kuvilla niin saan pois alta! :D
Me mentiin bussilla keskustaan. Olin koko reissun ajan vähän tollanen perunan näkönen, ei jaksanu oikein laittaa tukkaa mitenkään kun tiesin että se menis kuitenkin sekasin viimestään sovituskoppirumbassa.
Zarassa oli kivaa ja kivoja vaatteita!
Ilmeisesti myös viereisessä sovituskopissa pidettiin hauskaa sillä välin ku mä funtsin vaatteita :D
Selvisin ulos kaupasta 680 kruunua köyhempänä, mutta ostosten onnistuneisuuden voi varmaan lukea naamalta :D
Meikäläisen mukaan "kuva on tylsä jos etualalla ei oo mitään", tosin en tiiä oisko tääkin kuva parempi ilman mun iloinen turisti -posea :DD
Selvittiin onneks laivalle takas asti! Oli muuten hassu fiilis kävellä siellä maissa ja aatella et "nyt ollaan ulkomailla", voi ku saman vois kokea vähän useemmin.

Kattokaa kattokaa, on musta yks suht edustavakin kuva!! Pistetään se tähän loppuun ni jää semmonen mielikuva et oisin ollu ihan nättinä liikkeellä.

Ja joo, oli mulla oikein kiva risteily, vaikkakin viimesen päivän aamun tuijottelin vessanpönttöä ja tein jännittäviä havaintoja oksennukseni koostumuksesta. Liikaa buffettiruokaa kuulemma, no mun tapauksessa ei ois mikään ihmekään. :---D Ja tosiaan, isot isot propsit inokkaasta kameroinnista EELILLE ! :--D

8 kommenttia:

  1. tostako ois sellanen mielikuva pitäny jäädä..

    VastaaPoista
  2. ooi tuli tukholmaikävä, vaikka just olin viikonloppuna laivalla niin buu, oli vaan risteily.

    http://liisamarian.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. oijoi! onks sulla poikaystävä? vähän söpöjä ootte :---)
    t. milja

    VastaaPoista
  4. oot ihana! teijän postauksista tulee aina tosi hyvälle mielelle :-) nääki kuvat oli tosi hauskoja!

    VastaaPoista
  5. eka anonyymi oot julma :D JULIA ON SÖPÖ TOSSA

    VastaaPoista
  6. aivan ihania kuvia Julia!! :--)) ootte kaikki söpöjä <3

    VastaaPoista
  7. ihana postaus ja tosi ihania kuvia!(:

    VastaaPoista
  8. Anonyymi: ööö joooo ?!??!?! pien huumori on välil ihan jees

    liisa: hööh! Mä taas olin ekaa kertaa maissa, jännää :-D

    Anonyymi: eiiii ole vaan kaveri!

    Anonyymi: Hei jee kiitos ja kiva et tykkäsit! (---:

    iida: tunnetko tuskani

    Josefiina: jeee kiitos samoin, söpö ! :----D <3

    Pauliina: kiitos! :--)

    VastaaPoista