tiistai 6. syyskuuta 2011

what why

Sataa liikaa vettä ja on syyskuu ja lähin ärrä on rempassa. Kaikki on silti ihan okei. Oon tosi ilonen, ostin Tukholmasta kaikkia kivoja (ja lämpösiäki vielä!) vaatteita syksyä ajatellen. Kengät on vieläki hankintalistalla, mut oon löytäny Vagabondilt yhet kivannäköset. Ehk innostun tuhlaamaan vikat rahat niihin.

Tän postauksen kuvat on vähän randomeit, osa otettu viikonloppuna ja osa tollasia ikivanhoja. Hehe ja toi vika on itse asiassa ollu blogis kerran aikasemminki.. Mun pitää joku päivä tilaa kuvia ifolorilt, sillä vaihdoin toiseen huoneeseen ja täällä ois enemmän seinätilaa valokuville ja sellaselle. Lisäks ois kiva peittää tohon pisimpään seinään irrotetuista hyllyköistä jääneet jäljet jollain! En vaa osaa oikein päättää oisko joukko pieniä kuvia kivempi ku muutama iso. 

Meidän piti tänää käydä hakee tilauslomakkeet koulukuvausta varten. En tykkää yhtään ku mun kuvat epäonnistuu aina. :D Siedettävin kuva on just joltai ekaluokalt ku siin olin vielä ihan söpö. Yhen mun ystävän seinäl on vissii vieläki yks kaverikuva, jossa mä näytän silt et oon purskahtamas itkuun. Se siitä luontevasta ilmeestä.

6 kommenttia:

  1. koulukuvaukset on horroria! mä en koskaan sitä ärrää käyttänyt, enemmän valintataloa ja café 5 linjaa :D

    VastaaPoista
  2. Mullaki epäonnistuu aina!!! Tänävuonna just ennen sitä kuvausta oli varma et nyt onnistuu ku kerta kävin vessassa peilin ees harjottelemassakin, mut heti ku menin sinne sateenvarjon alle "hymyilemää" ni näytin taas iha possult :(( t. petra :D

    VastaaPoista
  3. hei huonepostaus siitä uudesta huoneesta?:D

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia Iida!!! ja saat sit antaa sun koulukuvan ku ne saatte!!!! ;--) <3 t. Josefiiiina

    VastaaPoista
  5. millon tulis uus banneri? :):):)

    VastaaPoista
  6. Riikka: joo niinpä! :D cafe 5. linja on kyl tosi jees ! ja valintatalos kahvi on kyl halvempaa mut sinne on pidempi kävelymatka .. :-D

    petra: .. :D voi eiiiii ! oon varma et oot siinä kuvassa ihana ja kaunis ja aurinkoinen niinku aina (:

    Amanda: JOO ! heti ku saan kuvii otettuu !

    Anonyymi: kiitos kiitos (--: joo .. älä sit odota liikoja :D

    Anonyymi: hyvä kysymys! mut joo vois kyl vaihtaa, tota samaa on kateltu jo aika kauan (:

    VastaaPoista